Gerdab.IR | گرداب

از انفجار زاغه مهمات سپاه هم می‌ترسند

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰

در حالی که به طور طبیعی باید عناصر ضدانقلاب از این ماجرا برای تضعیف نظام استفاده کنند، ولی بازهم ابهت سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی آنها را گرفته و به پریشان گویی افتاده اند.

سایت صهیونیستی فارسی زبان بالاترین پس از حادثه انفجار یکی از زاغه های مهمات پادگان سپاه پاسداران در ملارد کرج گیج شده است.

به گزارش گرداب به نقل از خبرنامه دانشجویان، بعد از آنکه خبر انفجار مهیب در غرب تهران در فضای مجازی پیچید، سایت های ضدانقلاب مانده اند که چه نحوه برخوردی با این موضوع پیش بگیرند، شاید به همین دلیل باشد که هنوز که هنوز است و در حالی که ساعت ها از این ماجرا می گذرد موضع واحدی در این خصوص اتخاذ نکرده اند.

بر اساس این گزارش سایت ضدانقلاب بالاترین که متعلق به یک ایرانی وابسته به سرویس های جاسوسی صهیونیستی است، سعی کرده بیش از حد این موضوع را بزرگ نکند تا شاید چیزی به نفع جمهوری اسلامی منتشر نشود!

جالب است که برخی مطالب این سایت از فرط خنده دار بودن با واکنش منفی دیگر بالاترینی ها حذف می شود، ولی انتشار برخی مطالب هم جالب توجه است و انگار که از دست مغز اصلی این سایت ضدانقلاب در رفته باشد.

در یکی از مطالب بالاترین نوشته شده: آخرین خبری که از انفجارهای امروز [دیروز] دارم اینکه این انفجار به طور همزمان در سه منطقه نظامی در پارچین (شرق تهران)، بیگدنه ملارد (غرب تهران و نزدیک ملارد) و پرند و صفائیه (جنوب غربی تهران) رخ داده است.

با این همه سپاه تلاش دارد خبر را تنها محدود به یک نقطه نظامی کند. یادتون باشه پادگان ملارد محل انبار موشکهای شهاب سه هست!
 
در حالی که به طور طبیعی باید عناصر ضدانقلاب از این ماجرا برای تضعیف نظام استفاده کنند، ولی بازهم ابهت سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی آنها را گرفته و به پریشان گویی افتاده اند تا جایی که به نفع ایران تبلیغ می کنند.
 
اینکه شهاب 3 همان موشکی است که خواب را از چشمان صهیونیست ها گرفته برای همه روشن است، ولی اینکه چرا باید در این اوضاع ضدانقلاب یاد آن بیافتد جالب است.
 
در ذیل این مطلب برخی دوستان نویسنده نوشته های جالبی دارند. مثلا فردی نوشته: «از کجا می شه فهمید که پادگان ملارد محل انبار موشکهای شهاب ۳ هست؟ مگه جایی گفتن که این موشک ها کجا نگهداری میشن؟»