Gerdab.IR | گرداب

در ادامه بحران داخلی آمریکا؛

اعتراض جنبش وال استریت به سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰

سخنرانی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا که گفت هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد، برهم خورد.

جمعیت تسخیر وال استریت سخنرانی کاندیدای ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه را که گفت هرگز به ایران اجازه نخواهد داد تا به سلاح هسته ای دست پیدا کند، بر هم زدند.

به گزارش گرداب، خبرگزاری آسوشیتدپرس جمعه 11 نوامبر (20 آبان) در خبری پیرامون بحران شدید اقتصادی حاکم بر آمریکا نوشت: جمعیت تسخیر وال استریت سخنرانی "میشل باکمن" کاندیدای ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه را که گفت هرگز به ایران اجازه نخواهد داد تا به سلاح هسته ای دست پیدا کند را بر هم زدند.

به نوشته آسوشیتدپرس، این عضو جمهوری خواه در سخنرانی خود همچنین گفته بود که عراق را ملزم می کند تا میلیاردها دلاری که آمریکا برای آزادی در آنجا خرج کرده است را پس بدهد.

آسوشیتدپرس اضافه کرد: هنوز 5 دقیقه بعد از این سخنان "میشل باکمن" نگذشته بود که حدود 30 نفر از جمعیت حاضر به نشانه اعتراض به صحبت های وی این سخنرانی را ترک کردند و در همین حال حدود 100 نفر دیگر هم علیه او شعار دادند که به این ترتیب پلیس وارد عمل شد.

بر پایه این گزارش، مردم معترض وال استریتی علیه او شعار می دادند که او باید به نفع 99 درصد از مردم کار کند، چرا که او را از همان 1 درصد می دانستند. باکمن هم دیگر نتوانست به صحبت های خود ادامه دهد.
 
منبع: جام نیوز