Gerdab.IR | گرداب

بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اقدام انگلیس در تحریم بانک مرکزی؛

انگلیس و آمریکا آرزوی عقب‌نشینی ایران را به گور می‌برند

تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۰

کارنامه سیاه انگلیس هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت ایران زدوده نخواهد شد و انگلیس و آمریکا آرزوی عقب‌نشینی نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، ۲۲۸ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانه‌ای اقدام اخیر انگلیس در تحریم بانک مرکزی را به شدت محکوم کرده‌اند.

متن این بیانه به شرح ذیر است:

بسم‌الله‌الرحمن رحیم
دولت انگلیس بدتر از ابلیس عمق کینه خود را به ملت ایران نشان داد و با اعلام تحریم بانک مرکزی اقدام دیگری در دشمنی با ایرانی اسلامی برداشت.
 
انگلیس خبیث جدا از سابقه ننگین تاریخی خود علیه ملت ایران و کارنامه سیاهش که هیچ گاه از ذهن تاریخی ملت ایران زدوده نخواهد شد در تمام این سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست از کینه توزی بر نداشته است.
 
از حمایت از سازمان تروریستی منافقین گرفته تا اعمال تحریم های فرامنطقه ای و تا حرکت اخیر در تحریم بانک مرکزی گوشه ای از اقدامات کینه توزانه این رژیم بوده است.
 
ما نمایندگان ضمن محکوم نمودن این اقدام ظالمانه دولت انگلستان اعلام می کنیم این گونه اقدامات خصمانه هیچ تأثیری در عزم راسخ ملت و دولت ایران در ادامه پیمودن صراط مستقیم انقلاب اسلامی نخواهد گذاشت و ما از آرمان های الهی امام راحل و مقام معظم رهبری دست نخواهیم کشید و کشورهای انگلیس و آمریکا آرزوی عقب نشینی نظام اسلامی را به گور خواهد برد.