Gerdab.IR | گرداب

سايت موسوي:

نظام بايد از آمريكا عذرخواهي كند!

تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۰

جمهوري اسلامي اگر قرار بود ملاحظه تهديدهاي غرب را بكند، بساط فتنه سبز -آشوب نيابتي براي سازمان سيا و موساد و ام آي6- را به بركت حضور مقتدرانه ملت جارو نمي كرد و اجازه مي داد مهره هاي سازمان سيا كودتاي مخملي را به پايان برسانند.

به گزارش گرداب، در اقدامي هماهنگ با جنگ رواني غرب عليه ملت ايران، عمله فتنه سبز آفتابي شدند. اين عده مي گويند براي خروج حاكميت از بحران و بن بست(!؟) در برابر غرب، جمهوري اسلامي نسبت به اين جريان نرمش نشان دهد تا بحران نيز مرتفع شود!

در تازه ترين نمونه از اين سياه بازي هاي نخ نما، سايت كلمه كه از لندن و پاريس به روز مي شود، با اشاره به تهديدهاي غرب در زمينه حمله نظامي و تحريم اقتصادي نوشت: حلقه محاصره تنگ تر شده است. راه برون‌رفت از بحران هاي كنوني چيست؟ اكنون براي جلوگيري از حمله نظامي، به دليل مديريت غلط و ديپلماسي بي كفايت، تنها راهي كه باقي مانده تعليق كليه فعاليت هاي هسته اي و اجازه به بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي براي بازرسي كامل از تمام تأسيسات هسته اي ايران است.
 
نظام آگاه است كه در مقابل وضعيت وخيمي كه در صورت وقوع جنگ بر مجموعه مملكت تحميل مي شود، بايد كوتاه آمد، اما اين تصميم به شدت خطرناك است. نظام در اين صورت، حتي پاسخي براي هواداران سرسختش هم نخواهد داشت. در نتيجه نظام در بن بستي قرارگرفته كه تنها راه برون رفت از آن، بازگشت به مخالفان است. به جاي تمام ادعاها، مقامات مي توانند در يك سخنراني، عذرخواهي كرده و با تعليق فعاليت هاي هسته اي و اجازه براي بازرسي به منظور اعتمادسازي، براي جنگ طلبان بيگانه نيز دست آويزها از ميان برداشته و خطر حمله رفع شود. آن وقت است كه آزادي زندانيان، رفع حصر سران جنبش سبز و اصلاح اساسي ساختار تحقق مي يابد.»(!!)

به قول معروف "خود گويي و خود خندي، عجب مرد هنرمندي." حضرات پادوهاي سياسي مقيم لندن و پاريس و واشنگتن كه بعضاً حتي تا مرز "شرافتمندانه" خواندن دريافت پول از غرب پيش رفته اند، فراموش كرده اند كه جمهوري اسلامي اگر قرار بود ملاحظه تهديدهاي غرب را بكند، بساط فتنه سبز -آشوب نيابتي براي سازمان سيا و موساد و ام آي6- را به بركت حضور مقتدرانه ملت جارو نمي كرد و اجازه مي داد مهره هاي سازمان سيا كودتاي مخملي را به پايان برسانند.
 
البته مردم ما بي اطلاع نيستند كه اولاً اصل جنگ رواني دشمنان، با مشورت و گرا دادن همين حضرات مفلس انجام مي شود و ثانياً اين ورشكستگان به تقصير، بخش دوم و تكمله همان جنگ رواني هستند و نه دلسوز ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران. منتها فتنه گران هنوز نفهميده اند كه ايران به اوباش سياسي باج نمي دهد و اگر بر فرض محال قرار بود باجي بدهد، به آمريكا و غرب باج مي داد كه امروز از دست اقتدار فزاينده ايران در منطقه و غرب و بي اعتنايي آن نسبت به اشتلم غرب مي نالند.

با اين حال بايد پرسيد چگونه است كه گردانندگان فتنه سبز با اين صراحت، خود را بديل تهديد نظامي و تحريم اقتصادي دشمن مي خوانند؟ همچنين جا دارد بپرسيم چرا شيوه قسم حضرت عباس را در مقابل دم خروسي كه پيداست، پيشه كرده اند؟ نمي شود كه هم غرب را ترغيب به ارعاب و تهديد و فشار عليه ملت ايران كرد و هم اداي دايه هاي دلسوز را درآورد!
 
منبع: کیهان