Gerdab.IR | گرداب

نگراني سايت ميرحسين از كاهش روابط با انگليس

تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۰

سايت متعلق به ميرحسين موسوي كاهش روابط ديپلماتيك با دولت انگليس را غير عقلاني خواند!

به گزارش گرداب به نقل از جوان آنلاین، سايت متعلق به ميرحسين موسوي كاهش روابط ديپلماتيك با دولت انگليس را غير عقلاني خواند!

سایت كلمه در تحليلي تحت عنوان "ایران - بریتانیا؛ ریشه‌های شکل‌گیری بحران چیست؟"، نسبت به كاهش روابط با دولت انگليس ابراز نگراني كرد و نوشت: اقدام مجلس شورای اسلامی در کاهش روابط دیپلماتیک با دولت انگلیس از جمله اقداماتی است که هیچ توجیه عقلانی بر آن مترتب نیست و تردید نباید کرد که جمهوری اسلامی بازنده اصلی این بازی خواهد بود.
 
سايت متعلق به فتنه گران كه گويا هنوز سرويس ها و حمايت هاي انگليس از جريان براندازانه خود را فراموش نكرده حتي حاضر به محكوميت سناريوي ۳ گانه غرب مبني بر مباحث حقوق بشري، تروريسم و هسته اي نشد و ناخودگاه تصريح كرد كه تمامي اين اتفاقات به دليل دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بوده است.

اين سايت با دفاع از عملكرد دولت انگليس در تحريم بانك مركزي ايران و مخالفت با تصميم مجلس نوشت: به دليل عملكرد انگليس نمی توان اقدام به کاهش سقف روابط دیپلماتیک با یک کشور کرد!

این اقدام در حالي از سوي سايت متعلق به ميرحسين موسوي صورت مي پذيرد كه با نگاهی اجمالی به تاریخ روابط ایران و انگلیس در می یابیم این کشور هیچ گاه رابطه ای بر اساس احترام متقابل با ایران نداشته است و در صدد سلطه بر کشور و ضربه زدن به منافع ملی ایران بوده است که از جمله این موارد توطئه چینی سفارت انگلیس در حوادث سال ۸۸ است.

اما در پاسخ به طرح ادعایی که "قطع روابط با انگلیس ضربه به منافع ملی است"، باید گفت، ظاهراً این افراد منافع شخصی خود را مساوی منافع ملی قلمداد می کنند.