Gerdab.IR | گرداب

"سلمان رشدی" باز هم رسوایی به بار آورد

تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۰

نويسنده مرتد كتاب آيات شيطاني به هرزگي كامل اخلاقي روي آورده و همين موجب رسوايي‌هاي متعدد براي وی شده است.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، روزنامه انگليسي ديلي ميل در اين زمينه به چهار بار ازدواج "سلمان رشدي" با برخي مدل هاي انگليسي اشاره كرد و از افشا روابط دختري 30 ساله با وی در فضاي اينترنت خبر داد. "دوراح رز" در صفحه فيس بوك خود ضمن انتشار برخي پيام‌هاي مبتذل مبادله شده ميان وي و رشدي، از تهديد شدن دراين باره از سوی رشدي خبر داده است.

بنا بر این گزارش سلمان رشدي كه عمده شهرتش را نه به دليل نويسندگي بلكه به دليل داشتن روابط اخلاقي و داستان هايي كه پيرامون زندگي شخصي اش وجود دارد به دست آورده است. وی اخيرا پس از داشتن روابط غيراخلاقي با يك دختر جوان كه به دليل روابط غيراخلاقي با مردان شهره است، با او درگيري لفظي پيدا كرده است.

رشدي 64 ساله، اكنون و پس از آن كه با دوراح رز قرار گذاشت و با وي پيام هاي غيراخلاقي رد و بدل كرد، با وي دچار مشكلاتي شده و اين مشكلات حتي منجر به بروز جنگ لفظي ميان دو طرف شده است. اين در حالي است كه اين جنگ لفظي  حتي به رسانه ها نيز كشيده شده است. رز از رشدي به عنوان انساني بي ادب كه چندين بار نامه خشونت آميز ارسال كرده، ياد مي كند.

به نوشته روزنامه انگليسي، اين دختر 30 ساله مدعي است رشدي مدتي با وي در ارتباط بوده، اما سپس با تهديد، خواستار قطع اين رابطه شده است. رز گفته است که نمي تواند ببيند زندگي‎اش اين گونه نابود شده و ساختن دوباره آن برايش بسيار مشكل است.

رشدي تاكنون 4 بار ازدواج كرده و همه همسران وي مدل بوده‌اند. يكي از نزديكان رشدي مي گويد وي اكنون با هيچ زني ارتباط ندارد، اما او خود دراین‌باره سكوت كرده است.