Gerdab.IR | گرداب

نخست وزیر سابق رژیم‌صهیونیستی:

همه جهان با اسرائیل درگير شده‌اند

تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۰

من بارها از خود پرسيده‌ام كه آيا تل‌آويو مي‌خواهد با كل جهان بجنگد؟ آيا ما دوستان بهتري از آنهايي كه اكنون به عنوان دشمن از ايشان ياد مي‌كنيم، داريم؟

به گزارش گرداب، "ایهود اولمرت"، نخست وزير سابق رژيم‌صهيونيستي دولت "نتانياهو" را به بي كفايتي و درگيرشدن با تمام جهان متهم كرد.

ايهود اولمرت ضمن اشاره به روابط متشنج رژيم صهيونيستي حتي با متحدان اروپايي گفت: «من بارها از خود پرسيده‌ام كه آيا تل‌آويو مي‌خواهد با كل جهان بجنگد؟»

اولمرت تصريح كرد: «آيا ما دوستان بهتري از آنهايي كه اكنون به عنوان دشمن از ايشان ياد مي‌كنيم، داريم؟»

وي تاكيد كرد: «در دولتي كه شهرك‌نشينان تندرو در آن به نظاميانش حمله كرده و سنگ و آجر به سمت مقامات رسمي پرتاب مي‌كنند و به‌جاي برخورد با آنان، مانند قهرمانان ملي در خيابان ها پرسه مي زنند، حاكميت در معرض تهديد قرار دارد.»

وزارت امور خارجه رژيم‌صهيونيستي به تازگي با انتشار بيانيه‌اي از محكوميت بين‌المللي شهرك‌سازي‌هاي رژيم‌صهيونيستي و اقدامات خشونت‌آميز شهرك‌نشينان صهيونيست از سوی كشورهايي مانند انگليس، آلمان و فرانسه به شدت انتقاد كرده بود.

"ايهود باراك"، وزير دفاع اسرائيل گفته است: «وزارت خارجه بايد درايت به خرج دهد. به نفع ما نيست كه روابط خود را حتي با آلمان و انگليس و فرانسه هم بحراني كنيم.»

وي افزود: «زماني كه ما براي حل مسائل مهم داخلي خود به افرادي مانند "نيكلا ساركوزي"، رئيس جمهوري فرانسه، "ديويد كامرون"، نخست وزير انگليس و "آنگلا مركل"، صدراعظم آلمان مراجعه مي كنيم، تبديل كردن آنها به دشمن به نفع ما نيست.

منبع: قدس