Gerdab.IR | گرداب

بيانيه 220 نماينده در تقدیر از رزمايش ولايت 90:

چشم طمع دشمنان با این حرکت مقتدرانه کور شده است

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۰

ملت ايران از مشاهده عزم و رزم فرزندان دريادل ميهن اسلامي كه نتيجه تبعيت آنان از فرامين و تدابير رهبري عظيم‌الشأن و فرماندهي معظم كل قوا است شادمان و اميدوارند.

به گزارش گرداب، 220 نماينده با صدور بيانيه‌اي از اجراي رزمايش دريايي ولايت 90 قدرداني كردند.

 متن اين بيانيه كه از سوی220 تن از نمايندگان به امضا رسيده است به شرح زير است:

رزمايش بزرگ دريايي ولايت 90 كه در پهنه‌ وسيعي از آب‌هاي آزاد به اجرا درآمد، نمايانگر اقتدار نيروهاي مسلح كشورمان بود كه با توكل به خدا و خلاقيت و شجاعت و ايمان دريادلان نيروي دريايي ارتش و تدابير فرماندهان عالي‌مقام با موفقيت چشم‌گيري همراه گرديد.

ملت ايران از مشاهده عزم و رزم فرزندان دريادل ميهن اسلامي كه نتيجه تبعيت آنان فرامين و تدابير رهبري عظيم‌الشأن و فرماندهي معظم كل قوا است شادمان و اميدوارند و به فضل خدا چشم طمع دشمنان اين سرزمين نيز با اين حركت مقتدرانه كور گشته است.
 
بي‌ترديد هيمنه و استحكام نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران كه شجاعانه در مقابل دشمنان اين سرزمين سينه برافراشته‌اند و از تماميت ارضي و استقلال كشور و نظام مقدس اسلامي دفاع مي‌كنند ناشي از قدرت بي‌انتهاي ملت بزرگ و خداجوي ملت اسلامي است و تا اين پيوستگي و وحدت در ميان رزمندگان و ملت باقي است عزت و آزادي، امنيت و پيشرفت قرين زندگي‌مان خواهد بود.
 
نمايندگان ملت در مجلس از تلاش و مجاهدت خستگي‌ناپذير فرماندهان و رزمندگان دريادل نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در برگزاري موفقيت‌آميز رزمايش دريايي ولايت 90 قدرداني مي‌نمايند و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندي بيش از پيش نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را مسألت دارند.