Gerdab.IR | گرداب

بیانیه جدید شورای هماهنگی راه سبز!

اقتدارگران با امکانات پلیسی مردم را پای صندوقهای رای می‌آورند!

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۰

این بیانیه توضیح نداده است مردم چگونه با تبلیغات و امکانات پلیسی! "ناگزیر" از شرکت در انتخابات خواهند شد؟!

به گزارش گرداب، شورای هماهنگی راه سبز امید، تشکل سیاسی حلقه لندن که بر سر رهبری جنبش ناکام سبز درگیری های آنچنانی با اپوزیسیون منقل محور آمریکا و هم چنین خائنینی مانند موسوی و کروبی و بنی صدر داشته است، در بیانیه ای انتخابات آتی مجلس را "نمایشی و فرمایشی" توصیف کرد!

این شورا که اخیرا از بیکاری و کاهش بودجه رنج می برد، در بیانیه خود تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان و سایر گروه های معترض را ستوده است بدون این که اشاره ای به علت ثبت نام آن ۷۰۰ اصلاح طلب کذایی داشته باشد!

نکته جالب اینجاست که این بیانیه امضای روز بیستم دی ماه را دارد اما روز دوشنبه ۲6 دی ماه در خروجی وبسایت "کلمه" قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است : بخش های مختلف جنبش سبز نشان داده اند که از ظرفیت مطلوبی برای تبدیل انتخابات مجلس نهم به مبارزه ای مدنی و تعیین کننده علیه استبداد برخوردارند.
 
البته بیانیه نویسان لندن نشین به چگونگی تبدیل انتخابات به مبارزه مدنی هیچ اشاره ای نکرده اند که ظاهرا حلقه ارتباطی آنها در داخل با روشهای این شیوه کاملا آشنایی دارند.
 
در ادامه این بیانیه که محتوای آن احتمال استفاده از مواد توهم زا از سوی نویسندگان را بسیار افزایش داده است آمده: اقتدارگرایان می کوشند با استفاده از تمامی امکانات تبلیغی، سیاسی، امنیتی و پلیسی خود مردم را به حضور هرچه بیشتر در انتخابات ناگزیر سازند.
 
 اما توضیح نداده است مردم چگونه با تبلیغات و امکانات پلیسی! "ناگزیر" از شرکت در انتخابات خواهند شد؟!

شورای هماهنگی راه سبز امید، در این بیانیه همچنین از تاریخ ۲۵ بهمن تا زمان برگزاری انتخابات مجلس در روز ۱۲ اسفند را فرصت مناسبی برای تبلور و ابراز مجدد جنبش معترضان در ایران موسوم به جنبش سبز خوانده و از تمام حامیان این جنبش به ویژه جوانان و دانشجویان خواسته است چشم اندازهای این جنبش را در این دوره زمانی پی گیری کنند، بدون آنکه توضیح بیشتری در این مورد بدهد.

شایان ذکر است پس از حوادث ۲۵ بهمن 88 و حصر خانگی تعدادی از سران فتنه بسیاری از اعضای اصلی فتنه اسرائیلی - آمریکایی از کشور گریختند و هواداران ساده لوح آنها در داخل با مشاهده این برخورد سران سابقشان و فرار آنها به کشورهای غربی به شدت از این حلقه رویگردان شدند.
 
منبع: صراط نیوز