Gerdab.IR | گرداب

مجري شبکه راديويي مستقل آمريکا؛

جهان کنار ایران در مقابل صهیونیزم

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۰

به زودي تمامي جهان عليه آمريکا و اسرائيل متحد خواهند شد و خودکامگي و سلطه صهيونيست ها را نخواهند پذيرفت.

به گزارش گرداب، مجري شبکه راديويي مستقل آمريکا تصريح کرد: «جنگ افروزي هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي به علت 65 درصد ذخاير نفت خام جهان در خاورميانه است اما بزودي تمامي جهان عليه آمريکا و اسرائيل متحد خواهند شد و خودکامگي و سلطه صهيونيست ها را نخواهند پذيرفت.»

اين مجري آمريکايي گفت: «ايران پس از انقلاب به هيچ کشور ديگري حمله نکرده است، اما آمريکا و اسرائيل دائماً در حال حمله به ديگران بوده‌اند و لذا ايران تهديد براي جهان نيست بلکه آمريکا و اسرائيل تهديد اصلي براي کل دنيا هستند.»

مجري برنامه راديويي مستقل در آمريکا با اعلام اين مطالب در خصوص دستاوردهاي هسته‌اي ايران و گزارش‌هاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درباره برنامه هسته‌اي ايران گفت: «نکته اساسي در رابطه با آخرين گزارش اين است که هيچ سند قطعي مبني بر انحراف برنامه هسته‌اي ايران به سوي اهداف نظامي در آن وجود ندارد. اين گزارش به صراحت اعلام کرده است ايران سوخت هسته‌اي در اختيار خود را که بعضا ان را توليد کرده، به سوي اهداف نظامي سوق نداده است.»

وي تصريح کرد: «علت تأکيد مجدد من بر اين حقيقت اين است که شما اين گونه اخبار را از شبکه‌هاي رسمي و بزرگ تلويزيوني يا راديويي در آمريکا نخواهيد شنيد، زيرا آنان صرفاً بر نکات منفي اين گزارش تأکيد مي کنند.»

وي افزود: «"شيمون پرز"، رئيس اسرائيل گفته است ايران قادر خواهد بود ظرف فقط چند ماه، سلاح هسته اي بسازد و از همين رو احتمال حمله نظامي به اين کشور بسيار زياد شده است. آنان (اسرائیلي ها و غرب هم) تلاش دارند مطالبي را از گزارش آژانس استفاده کنند که اصولاً در آن وجود ندارد.»

وي افزود: «محفظه فلزي که گزارش آژانس به آن اشاره کرده است، هيچ ربطي به مسئله هسته‌اي ندارد و صرفاً براي آزمايش گلوله‌هاي جنگي از آن استفاده مي‌شود. شبيه سازي رايانه اي انفجار هسته اي در ايران که آژانس تلاش دارد آن را به عنوان سند نيت پليد ايران مطرح کند، صرفاً جنبه دفاعي دارد.  من خودم يکي از اين شبيه سازي ها را روي گوشي آيفون تلفن همراه خود دارم. اين براي آن است که اگر مثلاً انفجاري هسته اي در بندر پرل هاربر رخ دهد، من چقدر زمان دارم خود را به پناهگاهي برسانم، قبل از اين که ديوارهاي اين ساختماني که در آن قرار دارم، فروريزد؟ به عنوان مثال، ايران ممکن است در حال آماده کردن خود براي حمله هسته اي احتمالي اسرائيل يا آمريکا به اين کشور باشد تا بداند چگونه از شهروندان خود در چنين شرايطي دفاع کند.»

وي تأکيد کرد: «شبيه سازي رايانه‌اي، سلاح يا جنگ‌افزار محسوب نمي شود. بسياري از دانشگاه‌ها در سراسر جهان در دانشکده‌هاي فيزيک خود، چنين تحقيقات هسته اي و شبيه سازي هاي رايانه اي را انجام مي دهند و هيچ کس به آنان اعتراضي نمي کند، زيرا حقيقتاً هيچ دليلي وجود ندارد که برويم و آنان را بکشيم. صدها کشور جهان تحقيقات در رابطه با انرژي هسته اي و حتي سلاح هاي هسته اي دارند، اما اين صرفاً فرضيه علمي است و با در دست داشتن يا توليد سلاح هسته اي کاملاً فرق مي کند.»


وي خاطرنشان کرد: «"سوئيچ هاي کرايتران" که آژانس مي گويد ايران در اختيار دارد و صرفاً به عنوان ماشه منفجر کننده سلاح هسته اي از آن استفاده مي شود، نيز اتهامی نادرست است. علت آن اين است که اين سوئيچ ها اصولاً براي بمب هسته اي اختراع و طراحي نشده بوده است، بلکه براي بمب هسته اي نيز مي توان از آن استفاده کرد. هم اکنون از اين سوئيچ ها در تجهيزات رادار و دستگاه هاي سنگ شکن در بيمارستان ها براي از بين بردن سنگ کليه، استفاده مي شود که مصارفي کاملاً صلح آميز است.اين سوئيچ ها که در حقيقت سوئيچ هاي برقي بسيار سريع هستند همچنين در دستگاه هاي بزرگ کپي و همچنين نورافکن هاي بسيار بزرگ در تئاترها از آن استفاده مي شود. از همين رو استدلال آمريکا و اسرائيل براي حمله به ايران کاملاً توخالي و پوچ است. اين در حالي است که ما مي دانيم ايران تهديدي براي جهان نيست. پيش از اين نيز آمريکا و اسرائيل براي حمله به ديگر کشورهاي جهان از جمله عراق به مدارک دروغين و اتهامات وجود سلاح هاي کشتار جمعي تمسک جسته اند.»

وي افزود، «از همين رو، بايد تأکيد کنم که ايران تهديد نيست؛ بلکه آمريکا و اسرائيل تهديد هستند. آمريکا و اسرائيل به بهانه هاي واهي و دروغين دائماً در حال حمله به ديگران اند. همه اين حملات در حقيقت براي اشاعه دمکراسي يا سرنگون کردن ديکتاتورها نيست، بلکه به اين علت است که شصت و پنج درصد از تمامي دخاير نفت خام جهان که به راحتي در دسترس قرار دارد، در خاورميانه است. وي افزود، بزودي تمامي جهان متحد خواهند شد و به امريکا و اسرائيل خواهند گفت، ما ديگر در برابر فشارها و زورگويي هاي شما ساکت نخواهيم نشست، زيرا ما ظلم و خودکامگي را از نازي ها (ي آلمان) نپذيرفتيم و اکنون نيز از "صهيونيست ها" نخواهيم پذيرفت.»

وي در خاطرنشان کرد: «شرکت هاي بزرگ و بانک هاي عظيم در پشت پرده اين ماجراها هستند. آنان نه تنها کالاهايي توليد مي کنند که ظرف دو سال خراب مي شود تا شما بار ديگر مجبور به خريد آن شويد، بلکه آنان حاضرند تمامي جهان را منفجر کنند و به آتش بکشند تا در اين پروسه نيز براي خود سود و منفعت به دست آورند. آنان سلاح و تجهيزات نظامي مي سازند و مي فروشند، و پس از نابود کردن هر کشور، وسايل لازم را براي بازسازي آن نيز مي فروشند و در هر صورت سودهاي کلاني نصيب خود مي کنند.
آنان ابتدا خانه شما را نابود مي کنند و سپس به شما وام (با بهره بالا) مي دهند تا آن را دوباره بسازيد. به همين دليل است که هر پنجاه الي صد سال، يک جنگ تمام عيار جهاني برپا مي شود.»

وي خطاب به مردم آزادانديش جهان گفت: «برويد و ببينيد آمريکا و اسرائيل تاکنون به چند کشور در جهان حمله کرده اند و سپس نگاه کنيد از سال 1979 ميلادي، و اين تاريخ را به خاطر بسپاريد، که ايران به جمهوري اسلامي تبديل شد تا کنون ايران به کدام کشور حمله کرده است؟»

وي افزود: «ما در پايگاه اينترنتي خود مقاله اي منتشر کرده ايم که فهرست تمامي کشورهاي مورد تهاجم امريکا و اسرائيل را آورده ايم. اما ايران صرفاً از خود در برابر تهاجم بيگانگان دفاع کرده و به هيچ کشوري حمله نکرده است. ايران صرفاً به موضاعات داخلي خود و آنچه به خودش مربوط مي شود پرداخته و کاري به کار ديگران نداشته است.»

گفتني است، وي در خاتمه تصريح کرد: «مشاهدات من نشان مي دهد که استدلال آمريکا و اسرائيل درباره تهديد هسته اي بودن ايران در مردم تأثير کافي و تحريک کننده نداشته است، به خصوص که دروغ هاي امريکا در رابطه با سلاح هاي کشتار جمعي عراق، پيش از اشغال اين کشور نيز اکنون براي همگان آشکار شده است. مردم آمريکا به محض شنيدن اين اتهامات به ايران از سوي دولت آمريکا مي گويند، واي بار ديگر اين اتهامات شروع شد و دولت امريکا مي خواهد، به صرف ادعاي اسرائيل، فرزندان بيشتري از ما (خانواده هاي آمريکايي) را به جنگي ديگر بفرستد تا آنان تکه تکه و به خاک و خون کشيده شوند.اما مقامات آمريکايي و رسانه هاي رسمي اين کشور که شغلشان قانع کردن شما است، تا زماني که دستمزد ماهانه شان را دريافت مي کنند، فرياد خواهند زد "ايران را بکشيد (نابود کنيد)" تا شما مردم را نيز با خود هم عقيده کنند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان