Gerdab.IR | گرداب

جنبش پيشكش! انقلاب ايران را مهار كنيد!

تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۰

بسياري از گروه هاي اپوزيسيون سر در توبره موساد دارند و از ارتكاب انواع خيانت ها به كشور و ملت دريغ نمي كنند.

به گزارش گرداب به نقل از راديو اسرائيل، رئيس رژيم كودك كش صهيونيست از فتنه گران خواست به جمهوري اسلامي پايان دهند.

"شيمون پرز" به جماعت اپوزيسيون گفته است: «شما حق داريد از جمهوري اسلامي شرمنده باشيد. پس براي آن كه عزت خود را به دست آوريد بايد اقدام كنيد. البته من خواهان انقلاب شما نيستم و تنها مي خواهم كه شما خود را از پيامدهاي انقلاب پيشين رها كنيد.»
 
وي در رابطه با تحريم نفت ايران از سوي اتحاديه اروپا گفت: «تحريم نفت ايران بسيار اهميت دارد و همچنين اقداماتي كه از سوي آمريكا در مورد بانك مركزي ايران مي شود، كار درستي است و مسلماً بر حكومت ايران اثر خود را خواهد گذاشت، ولي هنوز كارهاي بسياري باقي مانده كه در مورد ايران انجام شود كه البته هدف از آنها، فشار آوردن بر ملت ايران نيست.»

يادآور مي شود پرز در اوج آشوبگري فتنه گران ضمن حمايت از آنان تصريح كرده بود جنگ اسرائيل با ايران از داخل مرزهاي ايران شروع مي شود. فتنه گران در اولين ايستگاه پس از شروع آشوب ها و در روز قدس (شهريور ماه) سال 88 ماهيت صهيونيستي خود را نشان دادند و ضمن خط كشيدن روي جمهوري اسلامي، شعار نه غزه نه لبنان را به نفع اشغالگران صهيونيست سردادند. اين شعار روز قبل از روز قدس، از سوي سايت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ديكته شده بود. با اين همه اضمحلال فتنه به دست تواناي ملت ايران و تودهني بزرگي كه شبكه داخلي - خارجي آشوب در روز 9 دي 88 خوردند، باعث شد تا پرز بگويد توقع انقلاب(!) از اوباش سياسي ندارد.

خاطرنشان مي شود طي يك سالي كه از فوران خشم ملت هاي مسلمان و آغاز انقلاب اسلامي در كشورهاي منطقه مي گذرد، رئيس و نخست وزير و وزير خارجه و رئيس سرويس جاسوسي و رئيس ستاد مشترك ارتش و بسياري از مقامات بلندپايه رژيم صهيونيستي با ترس و لرز تمام تصريح كرده اند كه اين انقلاب ها را زير سر انقلاب اسلامي ايران برآمده از زلزله اي مي دانند كه انقلاب سال 1979 عليه نوكران غرب در منطقه به راه انداخت. آنها همچنين گفته اند چيزي كه به عنوان بهار عربي و بهارانقلاب ها در منطقه ياد شده، مي تواند عملاً به خزان و زمستان اسرائيل منتهي شود.

"مئير داگان" رئيس سابق موساد اخيراً در مصاحبه با فيگارو تصريح كرده بود: مهم ترين واقعه سال هاي اخير انقلاب 1979 ايران به عنوان واقعه اي بنيانگذار و مؤسس است و آنچه ما با آن زندگي مي كنيم، محصول و عواقب همين انقلاب در منطقه است.

اما درباره "عزت" و "شرم" مورد اشاره از سوي شيمون پرز نيز بايد گفت بسياري از گروه هاي اپوزيسيون مستقيم يا غيرمستقيم سر در توبره موساد دارند و از ارتكاب انواع خيانت ها به كشور و ملت - از ترور گرفته تا جاسوسي و بازي در نقش سياهي لشكر و نيروي ميداني- دريغ نمي كنند.
 
منبع: کیهان