Gerdab.IR | گرداب

آنجلینا جولی و ورود به پروژه ایران‌هراسی

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

جولی که به عنوان جاسوس در بعضی از سفرهایش با سیا همکاری می کند، در مورد آن چه که خطر دخالت ایران در منطقه عربی و رویدادهای اخیر خوانده می شود، ابراز نگرانی کرد!

به گزارش گرداب، به نقل از المنار "آنجلینا جولی"، بازیگر مشهور هالیوودی در مصاحبه ای با یک نشریه سینمایی گفته است: «ما علاقه نداریم ملت های عرب به کشور همسایه شان ایران، به عنوان الگو نگاه کنند.»

وی در بخشی دیگر از مصاحبه اش در مورد رویدادهای جاری در جهان عرب گفت: «برای من هنوز مشخص نیست این "ما" که از آن صحبت می شود اشاره به چه کسانی دارد.»

جولی که گفته می شود به همراه "جرج کلونی" و بعضی دیگر از بازیگران مشهور هالیوود به عنوان جاسوس در بعضی از سفرهایش با سیا همکاری می کند در مورد آن چه که خطر دخالت ایران در منطقه عربی و رویدادهای اخیر خوانده می شود، ابراز نگرانی کرد!

به گزارش این مجله آمریکایی در سال ۲۰۰۹، جولی به اردوگاه های پناهندگان عراقی در سوریه سفر کرد و  همراه با رئیس جمهور سوریه و همسرش از این اردوگاه ها دیدن کرد. وی همچنین در سال  ۲۰۱۱ به  اردوگاه پناهندگان سوریه در ترکیه سفر کرده است.

سال گذشته، او برای پشتیبانی از اقدامات ناتو، به شدت از سوی نهادهای صهیونیستی حمایت شد، و  چندین بار هم در حمایت از انقلابیون لیبی بر ضد قذافی سخن گفت.

سپس در اکتبر ۲۰۱۱، یعنی دقیقا پس از سقوط قذافی به علت حملات ناتو، که منجر به کشته شدن 50،000 لیبیایی و تخریب بسیاری از زیرساخت های این کشور شد با عنوان "بازدید کننده" به این کشور جنگ زده سفر کرد.

در این که جولی از طرف لابی های صهیونیستی هالیوود حمایت می شود و لقب "دوست اسرائیل" را دارد شکی نیست اما برای حفظ ظاهر و نشان دادن او به عنوان خیرخواه و دوست اعراب و مسلمانان بعضی از وب سایت ها پیش از این سخنانی از جولی منتشر کرده بودند در مورد این که " عرب ها و مسلمانان تروریست نیستند و جهان باید بر ضد اسرائیل متحد شود."

از طرفی پدر آنجلینا، "جان وویت" یک بازیگر قدیمی با ریشه آلمانی و جمهوری چک است که به شدت هوادار اسرائیل بوده و ابایی از مطرح کردن این موضوع ندارد.

سیستم هالیوود طبق سوابق کارنامه تاریخی اش نشان داده است که بی احترامی یا حتی بی توجهی به لابی های صهیونیستی حامی اش را بر نمی تابد و اگر کسی اقدامی نسنجیده یا ناهماهنگ بر ضد این گروه ها انجام دهد حتما تنبیه خواهد شد. مثال واضح این موضوع تنبیهات مل گیبسون و مارلون براندو است. با این وجود جالب نیست که جولی با وجود کارنامه نه چندان درخشانش در مورد حمایت از کیان اسرائیل این طور بدون مخاطره در راستای بسط و گسترش سیاست های آمریکا از این کشور به آن کشور سفر می کند و اسرائیل برای او هزینه می کند؟

باید منتظر ایفای نقش نهایی آنجلینا جولی در عرصه سیاست بود. هر چند تا به حال نیر خدمات زیادی به اسرائیل کرده است!
 
منبع: صراط نیوز