Gerdab.IR | گرداب

تن‌فروشی زنان در رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

به دنبال گسترش فحشا و روسپی‌گری در رژیم صهیونیستی، این رژیم مجبور شده است تا با تصویب قانونی این گونه فعالیت‌ها را جرم شناخته و با آن مقابله کند.

به گزارش گرداب، رژیم صهیونیستی که با غارت و غصب سرزمین فلسطینیان توانسته است تا فعلا برای خود مکانی برای ابراز وجود پیدا کند، اکنون رو به اضمحلال و تباهی گذاشته است. این رژیم که سران آن با سرمایه‌گذاری بر روی صنعت روسپی‌گری سعی داشته‌اند تا دیگر جوامع بشری را به فساد کشانده و جوانان‌شان را با مسائل جنسی سرگرم و مشغول نگه دارند تا خود بتوانند با آسودگی و فراغ خاطر به چپاول و غارت و سیطره خود ادامه دهند، این بار خود به دام این عمل ضداخلاقی افتاده و به مصائب آن مبتلا گشته است.

به دنبال افزایش روسپی‌گری و قاچاق انسان برای فعالیت در این زمینه در شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی، مسئولان این رژیم با تصویب قانونی بر آن شده‌اند تا با گسترش فساد و فحشا مقابله کنند. به موجب این قانون، فعالیت شرکت‌ها و افراد در زمینه تجارت روسپی‌گری و نیز تن‌فروشی زنان جرم شناخته شده و با اشخاص متخلف برخورد قانونی می‌شود.

"لوی لائر"، مؤسس یکی از سازمان‌های غیردولتی این رژیم، در تایید این قانون بیان داشته است: «این تغییرات حاوی پیام روشنی است و آن اینکه بدن انسان‌ها در یک جامعه دیگر برای فروش نیستند و روسپی‌گری و تجارت مسائل جنسی دیگر اقدامی قانونی در خیابان‌های اسرائیل به حساب نمی‌آیند.»

با وجود تجارت پرسود این کسب و کار غیر اخلاقی، حال باید دید که آیا جامعه یهودی حاضر است واقعا دست از این بازار سودآور بر دارد یا خیر؟

منبع: مشرق