Gerdab.IR | گرداب

روسپي‌ها دست موساد را رو كردند

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

يكي از روسپيان مذكور كه از سوي پليس احضار شده، به بانكوك پست مي گويد که به همراه دوستانش از هشتم تا سيزدهم فوريه در خانه افراد دستگير شده به سر برده است.

به گزارش گرداب، صحنه سازي نخ نماي موساد براي ايراد اتهام عليه جمهوري اسلامي، خاطره افتضاح چندماه پيش سازمان سيا را زنده كرد.

سرويس جاسوسي آمريكا چند ماه پيش ضمن يك صحنه سازي ادعا كرد فردي به نام "منصور ارباب سيار" قصد داشته از طريق بمب‌گذاري سفير عربستان را ترور كند، اما چند روز بعد بسياري از مطبوعات آمريكايي فاش كردند كه فرد ياد شده به شهادت همسايگان و دوستانش، فردي دائم الخمر است!

چند ماه بعد روز چهارشنبه يك تبعه ايراني بر اثر انفجار بمب در بانكوك مجروح شد و بلافاصله، صهيونيست ها با همكاري برخي محافل در تايلند ادعا كردند فرد ياد شده قصد عمليات تروريستي عليه صهيونيست ها را داشته اما خود مجروح شده است.
 
ولي روزنامه بانكوك پست گزارشي همراه با عكس منتشر كرد كه نشان مي دهد فرد ياد شده و دو تن از دوستانش، در مدت چند روز اقامت در بانكوك مشغول شرب خمر و هرزگي با روسپيان بوده اند. يكي از روسپيان مذكور كه از سوي پليس احضار شده، به بانكوك پست مي گويد که به همراه دوستانش از هشتم تا سيزدهم فوريه در خانه افراد دستگير شده به سر برده است. آنها مدام مشروبات الكلي مي نوشيدند و اسنوكر بازي مي كردند.

نكته ديگري كه سناريوي موساد را مضحك تر از اين مي كند، گزارش بانك پست است مبني بر اينكه "مسعود مرادي" (فرد مجروح شده) دو بمب روي تاكسي اي كه او را سوار نكرده بود انداخت اما بمب كمانه كرد و خود وي هدف قرار گرفت. بلافاصله دو پاي او قطع شد!

يادآور مي شود در صحنه سازي اخير در دهلي نو كه ادعا شد مهاجمان قصد ترور همسر وابسته نظامي اسرائيل در هند را داشته اند، مهاجمان بمب ر ا-به شيوه هميشگي موساد- به خودرو چسبانده اند!

نمايش هاي مضحك صهيونيست ها طي هفته گذشته در تايلند و هند و گرجستان در حالي است كه حتي يك صهيونيست نيز در صحنه سازي هاي مذكور كشته نشده است.
 
منبع: کیهان