Gerdab.IR | گرداب

استفان لیندمن در مصاحبه با راشا تودی؛

دست صهیونیست‌ها در کار است

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

استفان لیندمن، روزنامه‌نگار و گوینده رادیو، در گفتگویی با راشا تودی عوامل موساد را دخیل در بمب‌گذاری‌های سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش گرداب، "استفان لیندمن"، روزنامه‌نگار و گوینده رادیو معتقد است، هیچ دلیلی ندارد که ایران بخواهد دست به سازماندهی حمله به سفارت‌خانه‌های اسرائیل بزند.

وی طی مصاحبه‌ای با راشا تودی بیان داشت: «اگر قرار باشد کسی را به عنوان مظنون معرفی کنم از "موساد" نام خواهم برد. در این انفجارها نشانه‌های موساد کاملاً مشهود است.»

لیندمن در ادامه تصریح می‌کند: «به عقیده من اسرائیل برای این که بخواهد به اهدافش برسد هیچ‌گونه ابایی از کشتن یهودیان و دیگر افراد ندارد.» وی همچنین به این مطلب اشاره می‌کند که گرچه آمریکا و اسرائیل هر دو دست به ارائه اتهامات می‌زنند اما هیچ یک هیچ‌گونه مدرکی ارائه نمی‌کنند.

لیندمن همچنین اظهار می‌دارد که در چنین برهه زمانی که ایران متهم به انجام بسیاری از کارهاست، هیچ‌گونه سودی برای ایران ندارد که بخواهد دست به انجام چنین حملاتی بزند.

گفتنی است روز دوشنبه طی گزارشاتی اعلام شد که بر اثر انفجاری در نزدیکی سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در هند و گرجستان چند نفر زخمی شدند. پس از اعلام این خبر مقامات رژیم صهیونیستی بدون ارائه هیچ‌گونه مدرکی، فوراً انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته و ایران را دخیل در این انفجارها معرفی کردند.

منبع: مشرق