Gerdab.IR | گرداب

ننگ دانشمندکشی "سازمان" به دستور موساد

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

اين كه يك سازمان سياسي ايراني متهم به همدستي با سرويس هاي جاسوسي قدرت هاي خارجي در ترور دانشمندان هموطن خود شود، مسئله كوچكي نيست كه بتوان از كنار آن گذشت.

به گزارش گرداب، يك عضو مركزيت گروهك منحله فدائيان خلق، اتهام همكاري سازمان منافقين با موساد در ترور دانشمندان ايراني را قابل تأمل خواند.

اخيراً شبكه ان بي سي از قول دو مقام آمريكايي اعلام كرد: ترور دانشمندان هسته اي ايران با همكاري موساد و سازمان مجاهدين خلق (منافقين) به اجرا گذاشته شده است. وزارت امور خارجه اسرائيل از رد يا تایيد اين خبر خودداري كرد اما "اوزي رباي"، دبير مركز موشه دايان در دانشگاه تل آويو راجع به همكاري اين سازمان با اسرائيل براي به اجرا درآوردن اين ترورها گفته اين كار هم ممكن است و هم در گذشته رخ داده است.

"علي كشتگر" در اين باره در گويانيوز نوشت: اين كه يك سازمان سياسي ايراني متهم به همدستي با سرويس هاي جاسوسي قدرت هاي خارجي در ترور دانشمندان هموطن خود شود، يعني به خيانت عليه كشور خود متهم شود، مسئله كوچكي نيست كه بتوان از كنار آن گذشت و يا با يك تكذيب خشك و خالي به رفع و رجوع آن نشست. تكذيب ساده اين خبر از سوی يكي از سخنگويان سازمان نه تنها كافي نيست، بلكه اگر به همين حد اكتفا شود نشان از صحت خبر خواهد داد. خصوصاً آن كه پيشينه رهبري سازمان در همكاري با ارتش عراق در جريان جنگ 8 ساله و سابقه اين سازمان در اقدامات تروريستي سه دهه اخير در ايران احتمال درستي گزارش شبكه ان بي سي را تقويت مي كند.

وي تصريح كرد: انحرافي كه سازمان مجاهدين را به اين جا رساند از جايي آغاز شد كه مسعود رجوي برخلاف منش و روش بنيانگذاران و رهروان سازمان، همه ابزارهاي ناشريف حتي همدستي با ارتش خارجي را براي دستيابي به قدرت مجاز شمرد و در اين راه گام به گام رهبري سازمان مجاهدين را به ورطه سقوط كشاند. چنين سرنوشت تلخي بايد درس عبرتي باشد براي همه كساني كه وسوسه قدرت و يا نيروي نفرت، آنان را به سوي مناسبات پنهاني و مشكوك با محافل و قدرت هايي كه مطامع خاص خود را دنبال مي كنند سوق مي دهد.
 
منبع: کیهان