Gerdab.IR | گرداب

ماموريت جديد به منافقين: بحران سازي کنید

تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

سركرده منافقین در پيامي محرمانه براي اعضاي ارشد منافقين، تنها راه برون رفت از بحران فعلي را كه اركان اين فرقه ضد انساني را متزلزل كرده، جنجال آفريني و بحران سازي خوانده است.

به گزارش گرداب، سركرده گروهك منافقين به آن دسته از منافقيني كه به اردوگاه موقت " كروپر" در نزديك فرودگاه بغداد منتقل شده اند، ماموريت جديدي ابلاغ و تاكيد كرده است: «همه اميد ما به شما است؛ بحران سازي كنيد زيرا به زمان احتياج داريم.»

العالم به نقل از سايت "نداي حقيقت" گزارش داد که بر اساس اطلاعات به دست آمده از ستاد اروپايي گروهك نفاق، سركرده اين گروهك تروريستي در پيامي محرمانه براي اعضاي ارشد منافقين، تنها راه برون رفت از بحران فعلي را كه اركان اين فرقه ضد انساني را متزلزل كرده، جنجال آفريني و بحران سازي خوانده است.
سركرده منافقين در اين پيام با تاكيد بر موقعيت حساس كنوني، از مسئولين اين گروهك خواسته است تا همه تلاش خود را براي عدم موفقيت طرح جابجايي از اردوگاه اشرف به اردوگاه موقت كروپر به كار گيرند.

وي با اشاره به برخي حوادث و رويدادهاي مربوط به تاريخ صدر اسلام و مقايسه اين فريب خوردگان دور از خدا و خلق با آن مجاهدان شريف، ماموريت جديد آنها را سرنوشت ساز دانسته است.

در اين رابطه ارائه تصويري دلهره آور و غير قابل تحمل از اردوگاه موقت كروپر فاز اول سناريويي است كه قرار است با سه رويكرد اصلي كليد زده شود.

كاستن از فشار اعضا براي تعيين تكليف و خروج از اردوگاه اشرف، ادامه مديريت و كنترل بر ادراك و احساسات اعضا و حفظ انسجام و يكپارچگي گروهك سه رويكرد اصلي درج شده در اين پيام سركرده گروهك نفاق است.

بر اساس اطلاعات رسيده از درون پايگاه فرقه تروريستي منافقين برخي آموزش ها، توجيهات و نشست هاي وي‍ژه در خصوص سناريوي يادشده از مدت ها پيش براي افراد اعزامي و به ويژه برخي عناصر مسئول گروهك، انجام شده است.