Gerdab.IR | گرداب

وقتی خاتمی "خائن جنبش سبز" می‌شود!

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

برخي از شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك، توئيتر و همچنين سايت صهيونيستي بالاترين با انبوهي از اخبار، نسبت به حضور خاتمي در انتخابات دیروز، به وي لقب "خائن جنبش سبز" را داد.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، "سيد محمد خاتمی" با حضور در يكي از شعب راي گيري، خط بطلاني بر سناريوي تحريم انتخابات كه از مدتها پيش از سوی رسانه هاي غربي و ضد انقلاب و برخي عناصر افراطي اصلاح طلب در داخل كشور دنبال مي شد، كشيد.

حضور محمد خاتمي در انتخابات 12 اسفند باعث شد رسانه هاي ضد انقلاب و برخي شبكه هاي خبري وابسته به غرب به آن واكنش نشان دهند.
 
البته در ساعت هاي اوليه اغلب رسانه هاي اپوزيسيون به تكذيب اين خبر پرداختند و رسانه هاي داخلي را دروغگو خطاب كردند، اما با تاخير چند ساعته مجبور به پذيرفتن اين حقيقت شدند.

در همين راستا، برخي از رسانه هاي غربي نظير بي بي سي، راديو فردا، راديو زمانه، خبرگزاري فرانسه، دويچه وله آلمان و ... با اشاره به تحريم انتخابات از سوی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و حزب مشاركت، تنها به خبر حضور خاتمي در راي گيري دیروز اشاره كرده و از كنار آن گذشتند.

اما برخي از شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك، توئيتر و همچنين سايت صهيونيستي بالاترين با انبوهي از اخبار، نسبت به حضور خاتمي در انتخابات دیروز، به وي لقب "خائن جنبش سبز" را داد.

برخي نيز حضور خاتمي در انتخابات را مترادف با پا گذاشتن بر روي شهداي جنبش سبز!!!! ارزيابي كرده و مستمسكي براي توهين به وي يافته‌‍‌اند.

تعداد ديگري از مخاطبين سايت بالاترين و شبكه فيس بوك كه انتظار حضور رئيس جمهور سابق كشور در انتخابات را نداشته اند، وي را با عناوين زشت و سخيفي مورد عتاب قرار داده اند. دسته ديگري وي را مورد سوال قرار داده اند و خطاب به وي گفته اند چه امتيازي از نظام گرفته تا در انتخابات شركت كند.

"مسیح علی‌نژاد"، روزنامه‌نگار لندن نشين در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به شرکت خاتمی در انتخابات دیروز نوشت: اعتراف می کنم اگر خبر رای دادن خاتمی تکذیب نشود، می شکنم. تحقیر از دو سو؛ هم از سوی حاکمانی که انگشت جوهری ات را در چشم ما فرو می کنند هم از سوی کسانی که امید بستن به یکی مثل خاتمی را مثل پتک بر سرمان می کوبند... از هر دو تحقیر مطلع ام اما دلم نیامد که نگویم چه امیدهای پنهان که بی صدا می شکند اگر...
 
همچنين "زهرا اشراقي"، همسر "محمدرضا خاتمي" در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:
«سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم. این صفحه آماده است برای جناب خاتمی...»