Gerdab.IR | گرداب

منوچهر محمدی:

95 درصد مردم مخالف جمهوری اسلامی هستند + فیلم

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

آنان که حاضر به رای دادن می شوند یا از آگاهی سیاسی برخوردار نیستند! و یا حکومت آنان مجبور کرده است که پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، گروه سیاسی - نظامی عقاب ایران روز شنبه 20 اسفند (10 مارس) با ویژه برنامه ای در شبکه پارس میزگردی تشکیل داده و با دعوت از "منوچهر محمدی" -متهم ردیف اول فتنه کوی دانشگاه سال 78- به موضوعات مرتبط به فراخوان گروه عقاب ایران و طرفداران جنبش سبز پرداخت.

"منوچهر محمدی" در ابتدا با اعلان برائت از گروه عقاب چنین گفت: «من عضو گروه عقاب نیستم، اما با آنان دوست هستم. گروه عقاب روز رستاخیز را 23 اسفند قرار داده است اما باید بگویم که تمام ایام در ایران روز رستاخیز است.»

وی در ادامه افزود: «سران جنبش سبز فراخوان های متعددی داده است. گاهی مردم در خیابان ها حضور پیدا کرده اند و گاهی هم با فراخوان سران خارج نشین، مردم به خیابان ها نیامدند. تمام این ها نشان از مخالفت مردم با جمهوری اسلامی ندارد، زیرا عده ای معتقدند که باید به تاکتیک های سیاسی متوسل شد و عده ای دیگر نیز جرئت پیدا می کنند و در خیابان ها حضور پیدا کرده بی آنکه به تاکتیک سیاسی متوسل شوند.

آنچه که مهم است همه مردم مخالف رژیم ایران هستند و مخالفتشان را مطابق مقتضای زمان انتخاب می کنند؛ بنابراین روزی که تیمسار روحانی، فرمانده گروه سیاسی - نظامی عقاب ایران مردم را دعوت به حضور در خیابان می کند، اگر مردم حضور پیدا نکردند، دلیل بر این نیست که آنان مخالف با این گروه هستند. باید بگویم رهبران جنبش سبز نیز در بهمن امسال از مردم دعوت به عمل آوردند که به خیابان ها بریزند و از این طریق مخالفت خودشان را به رخ جمهوری اسلامی بکشانند، خب مردم هم حضور پیدا نکردند، اما این دلیل بر عدم محبوبیت رهبران این جنبش نیست!!!»

متهم ردیف اول فتنه کوی دانشگاه 78 در ادامه علت عدم حضور مردم در خیابان ها را علی رغم فراخوان های گسترده اپوزسیون چنین بیان کرد: «رژیم ایران رژیم مخوفی است!! و با گذشت زمان تجربه نیز آموخته است. مردم یاد گرفته اند که با هزینه کمتر خواسته خود را محقق کنند. مبارزات این گونه نیست که مردم جان شیرین خود را به سهولت از دست دهند و به همین راحتی حذف فیزیکی شوند. مردم می خواهند باشند تا طرح و برنامه های خودشان را در آینده ای که در انتظار آنهاست بریزند و با موفقیت پیش بروند.»

وی علت عدم موفقیت اپوزسیون را چنین ارزیابی کرد: «علت اینکه ما نتیجه مطلوب را نمی گیریم، اختلاف بر سر نوع استراتژی اتخاذ شده مان است.»

مجری شبکه پارس که عضو گروه عقاب ایران نیز است، با قطع کردن سخنان منوچهر محمدی به وی تاخت و گفت: «باید بگویم که جنبش سبزِ شما، هیچ وقت مورد قبول گروه سیاسی - نظامی عقاب ایران نبوده است زیرا آن گروه ترفندی برای جمهوری اسلامی بوده تا این رژیم پایدار باقی بماند. سران جنبش سبز دستشان به خون مردم آغشته است. مردم درک کرده اند که جنبش سبز مرده است.»

منوچهر محمدی که اوضاع را بر ضد خود دید برای توجیه سخنانش چنین گفت: «باید بگویم جنبش سبز متعلق به جریان اصلاحات نیست. من و شما نباید کاری کنیم که این گروه اندک، جنبش سبز را قبضه کنند. همه می دانیم کسانی که در این جنبش بوده اند به تغییرات اصلاحی راضی نبودند بلکه خواهان تغییرات ساختاری بوده اند.»

وی در انتها چنین ادعا کرد: «حرف من با مردم ایران این است که بالای 95 درصد مردم، مخالف این رژیم هستند و اگر هم پای صندوق های رای حاضر می شوند دلیل بر این نیست که موافق این جمهوری هستند. آنان که حاضر به رای دادن می شوند یا از آگاهی سیاسی برخوردار نیستند و یا حکومت آنان مجبور کرده است که پای صندوق های رای حاضر شوند. مردم برای زندگی بهتر در داخل کشور چاره ای جز تن دادن به این کار ندارند.»

گروه سیاسی - نظامی عقاب در آخر گفت: «مردم بدانید که این رژیم دیگر پولی ندارد که مزدور خریده و بر سر شما بزند. پس بیاید بیرون و خون بدهید.»

دانلود