Gerdab.IR | گرداب

افشاگری جدید ضدانقلاب

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

ضدانقلاب به افشای تحركات گروهك فدائیان اکثریت و سفرهاي مشكوك همسران اعضاي شوراي مركزي اين گروهك به ايران واکنش نشان داد.

به گزارش گرداب، وطن امروز نوشت: سايت ضدانقلابي "خود نويس" به نامه يكي از اعضاي گروهك فدائيان خلق (اكثريت) به "وطن امروز" كه در آن نسبت به پاره اي تحركات اين گروهك چند نفره و سفرهاي مشكوك همسران اعضاي شوراي مركزي اين گروهك به ايران، افشاگري هايي صورت گرفته بود واكنش نشان داد.

اين سايت در مطلبي با عنوان "سكوت فدائيان اكثريت در برابر ادعاي وطن امروز براي چيست؟" به قلم فردي كه "نيك آهنگ كوثر" وي را يكي از محققان شناخته شده درباره گروه هاي سياسي و نقض حقوق بشر در ايران معرفي كرده اما نام او را نياورده است، به طرح سوالاتي از اين گروهك مي پردازد. ضمن اين كه نكات جديدي را هم افشا مي كند.

جالب اين كه در كامنتي كه در پاي همين نوشته در سايت تاييد شده با اشاره به كنفرانس ضد انقلاب در استكهلم آمده است: صد بار گفتم اين دكان اكثريت را از قلم نيندازيد. آنها را هم به استكهلم دعوت كنيد بلكه همسرانشان را به جاي خودشان بفرستند آنجا. نكرديد حالا آنها را فرستادند بغل رژيم.
 
متن كامل نوشته اين محقق گمنام (!) به دلیل نكات تازه اي كه عناصر ضدانقلابي عليه يكديگر در فضاي عمومي به اشتراك مي گذارند در زير مي آيد:

روزنامه وطن امروز متعلق به "مهرداد بذرپاش" يكي از نزديكان دولت احمدي نژاد هفته گذشته با انتشار خبري اعلام كرد كه همسران 5 تن از رهبران گروهك اكثريت و گروه هاي همسو در ماه فوريه جاري به ايران سفر كرده و بدون هيچ مشكلي خارج شده اند.

اين روزنامه در يك خبرسازي آشكار مدعي شد كه خبر يادشده را نه دستگاه هاي امنيتي دولتي بلكه يكي از اعضاي سازمان فدائيان اكثريت در نامه اي افشاگرانه به اطلاع اين روزنامه رسانده است!

روزنامه وطن امروز در گزارشي كه تحت عنوان "ديپلماسي همسران" انتشار داد از قول عضو افشاگر سازمان فدائيان خلق (اكثريت) پرسيده بود: با توجه به اينكه برخي از اين همسران، خود نيز عضو شوراي مركزي اين گروهك هستند و به تعبير او "معروفه" اند، چگونه وارد ايران و بدون هيچ مشكلي خارج شده اند؟

چه رابطه اي بين عضو ناراضي با روزنامه مذكور است و چرا به جاي سايت هاي خبري خارج از كشور به روزنامه وابسته به دولت احمدي نژاد پناه برده سوالي است كه پاسخي به آن داده نشده است.

وطن امروز همچنين از قول هوادار ناراضي فدائيان اكثريت نوشته بود: شما و خوانندگان بدانيد و تحقيق كنيد كه حضور هم‌زمان همسران رفقا بيژن حكمت، بهروز خليق، حسن زهتاب، مهدي فتاپور و محسن حيدريان در همين ماه فوريه در ايران تحقق پيدا كرده و تعدادي از آنها همين الان در ايران هستند.

بالاخره آيا فرستادن اين 5 نفر به ايران براي پيك‌نيك بوده يا اين آقايان خواسته اند هم‌زمان از دست همسران عزيز راحت بشوند يا در چهارچوب ديپلماسي همسران به داخل فرستاده شده اند؟

البته همسران ياد شده تنها كساني نيستند كه در طول سال هاي گذشته در جريان ديپلماسي همسران به ايران سفر كرده اند.

گفته مي شود همسر "فرخ نگهدار" نيز سفرهاي متعددي به ايران داشته و به رتق و فتق امور خانواده نگهدار-انصاري پرداخته است.

البته پيشتر "سهيلا وحدتي" همسر "رضا فاني يزدي"، ديگر عضو "اتحاد جمهوري‌خواهان" نيز به ايران سفر كرده و به سلامت بازگشته بود.

"مريم سطوت"، همسر "مهدي فتاپور" از رهبران سازمان فدائيان خلق اكثريت، خود از بنيانگذاران و اعضاي رهبر اتحاد جمهوري‌خواهان يكي از تشكل هاي مدعي "اپوزيسيون" جمهوري اسلامي است و در رهبري سازمان فدائيان اكثريت نيز شركت دارد.

اين ها چيزي نيست كه از چشم مسئولان امنيتي رژيم مخفي باشد البته به اين ليست مي توان اسامي ديگري را هم افزود. در مطلب وطن امروز به اين مسئله اشاره شده است.

سوال اينجاست،اگر اين سفر انجام شده باشد:

- آيا همسران افراد ياد شده در مخالفت با جمهوري اسلامي و پيشبرد سياست هاي سازمان هايي كه هدايت شان با ايشان است، جانب احتياط را رعايت نمي كنند؟ آيا حواسشان به اين نيست كه به جمهوري اسلامي برنخورد كه خداي نكرده مشكلي براي همسرانشان پيش بياورد؟

- آيا همسران ياد شده، تضميني از دستگاه امنيتي گرفته اند كه پس از ورود به ايران دستگير نشوند؟

- براي اين سفر كرده ها اين سوال پيش نيامده كه وقتي دستگاه امنيتي و قضايي كه از يك وبلاگ نويس نمي گذرد در ارتباط با اين افراد چرا چنين گشاده دستي به خرج مي دهد؟

- چرا اعضاي گروه هاي فوق در اين باره اعتراض نمي كنند؟

- در كجاي دنيا رفتار رهبران اپوزيسيون اين گونه است؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان