Gerdab.IR | گرداب

حمایت مالی موساد از اقدامات منافقین

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

مبالغي که گروه منافقين براي خريد حمايت سياستمداران آمريکايي پرداخت مي‌کند، از اقدامات تروريستي ضد ايراني که اين گروه براي موساد انجام مي‌دهد، به دست مي‌آيد.

به گزارش گرداب، يک نظريه پرداز سياسي مي‌گويد: «منبع اوليه درآمد براي گروه منافقين، ترور شهروندان ايراني است که اين گروه به دستور آژانس جاسوسي موساد انجام مي‌دهد.»

"ريچارد سيلورستاين"، در مقاله‌اي که ۸ مارس در وبلاگ وي منتشر شد، نوشت: «اگر شما يک تروريست از جانب اسرائيل هستيد، همانطور که گروه مجاهدين خلق است، پس کار شما تا جایی که به "درشويتز" (مبلغ اسرائيلي مستقر در آمريکا) مربوط است، قانوني و مجاز محسوب شده و کار شما سکه است.»

اين وبلاگ نويس مستقر در سياتل آمريکا در ادامه نوشت: «چه قدر سازمان مجاهدين خلق به آلن درشويتز پول مي‌دهد؟ اگر درشويتز خود را به مقداري کمتر از ۵۰ هزار دلار بفروشد، من تعجب خواهم کرد.»

درشويتز، استاد دانشگاه هاروارد و حقوقدان يهودي آمريکايي که از حاميان شديد اسرائيل است، ۲۵ فوريه در کنفرانسي در واشنگتن، ضمن حمايت از گروه تروريستي ضد ايراني منافقين، اردوگاه موقت اين گروه در نزديکي بغداد، پايتخت عراق را يک زباله داني توصيف کرد.

سيلورستاين بر اين باور است، مبالغي که گروه منافقين براي خريد حمايت سياستمداران آمريکايي پرداخت مي‌کند، از اقدامات تروريستي ضد ايراني که اين گروه براي موساد انجام مي‌دهد، به دست مي‌آيد.

وي گفت: «اين پول از کجا مي‌آيد؟ احتمالا از ترور شهروندان ايراني که مجاهدين خلق از جانب موساد انجام مي‌دهند و بدون شک مبلغ زيادي است؛ بنابراين، اين احتمال وجود دارد که ۴۰۰ ميليون دلاري را که بوش براي بي‌ثبات سازي ايران در سال ۲۰۰۷ اختصاص داد، به مجاهدين خلق يا موساد (يا هر دو) رسيده باشد.»

سيلورستاين در ادامه به مقاله "جاش راگين" که ۲۹ فوريه در فارین پاليسي منتشر شد اشاره کرد و اظهار داشت که اردوگاه منافقين آن چيزي که "رودي جيولياني" شهردار سابق نيويورک يا درشويتز ادعا مي‌کند، نيست.

راگين در مقاله خود نوشت: هيچ کدام از اين دو فرد "اردوگاه آزادي" را زماني که اين اردوگاه محل استقرار صدها سرباز آمريکايي در جريان جنگ عراق بود يک "زباله داني" يا يک "اردوگاه کار اجباري"، توصيف نکرده بودند.»

وي همچنين تاکيد کرد: «اگر هم چنين چيزي است، اعضاي سازمان مجاهدين خلق که در آن سکونت دارند، آن را تبديل به جايي غير قابل زندگي کرده‌اند.»

سيلورستاين سپس درشويتز را به خاطر ادعاهاي وي درباره اردوگاه آزادي و زباله‌دان نامیدن این اردوگاه، يک "افسانه‌نويس" خواند.

اين وبلاگ‌نويس يهودي تصريح کرد: «تنها حقوق بشري که او (درشويتز) به آن توجه مي‌کند، "حق" اسرائيل است تا هر کاري که مي‌خواهد با فلسطيني‌ها انجام دهد. آن‌جايي که به حقوق ديگران مربوط مي‌شود، برای او اصلا اهمیت ندارد مگر اين که در خدمت منافع اسرائيل باشد.»

سيلورستاين يادآور شد: «اگر هر کسي که پول در اختيار مجاهدين خلق قرار مي‌دهد، فکر مي‌کند که اين افراد از دموکراسي در ايران حمايت مي‌کنند، بايد ترورهايي را به ياد بياورند که اين گروه پس از انقلاب ۵۷ پيش از فرار از ايران انجام دادند يا آمريکايي‌هايي که ترور کردند. اين افراد افراط‌گرايان تندرويي هستند که از همه ابزارها براي به‌دست آوردن اهداف خود استفاده مي‌کنند. وقتي آن‌ها شرايط را براي کشتن آمريکايي‌ها مناسب مي‌ديدند، آن کار را انجام مي‌دادند. اکنون فرصت را براي کشتن دانشمندان ايراني مغتنم شمرده‌اند و اين کار را انجام مي‌دهند.»

اعضای گروهک منافقين در سال ۱۳۶۵ تحت حمايت صدام حسين، حاکم معدوم عراق به اين کشور گريختند و اردوگاه خود را در نزديک‌ترين نقطه به مرز ايران تاسيس کردند.

همچنين، اين گروهک سال ۱۹۹۱ در سرکوب خيزش‌هاي مردمي در جنوب عراق و قتل‌عام کردهاي اين کشور با رژيم صدام حسين همکاري داشتند.

ايران همواره از دولت عراق خواسته است تا گروهک منافقین را از اين کشور اخراج کند، اما آمريکا با افزايش فشار بر دولت عراق سعي کرده است از اخراج اعضای اين گروهک جلوگيري کند.

منبع: پرس‌تی‌وی