Gerdab.IR | گرداب

بيخود تهمت نزنيد؛ خيلي هم آمريكايي هستيم!

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۱

جرس: رسانه هاي سبز چيزي جداي از جنبش نيستند و طبيعي است كه فعاليت آنها كاهش يابد و اين كاهش نه فقط ما بلكه همه از جمله بخش فارسي رسانه هاي دولتي خارجي را نيز شامل مي شود.

به گزارش گرداب، شرايط شكننده رسانه هاي سبز در خارج كشور چيزي جداي از خود جنبش نيست.

پايگاه اينترنتي جرس كه وضعيت نيمه تعطيل را سپري مي كند، مطلب فوق را در پاسخ به تحليل مجيد محمدي در راديو فردا منتشر كرد. وب سايت راديو فردا پيش از اين تاكيد كرده بود رسانه هاي ياد شده به پايان عمر خود نزديك شده و به مرگ زودرس رسيده اند.

جرس در واكنش نوشت: رسانه هاي سبز چيزي جداي از جنبش نيستند و طبيعي است كه فعاليت آنها كاهش يابد و اين كاهش نه فقط ما بلكه همه از جمله بخش فارسي رسانه هاي دولتي خارجي را نيز كه اقدام به كاهش نيرو و بودجه كرده اند شامل مي شود.

ارگان حلقه لندن با رد ادعاي راديو فردا درباره "پرهيز رسانه هاي سبز از غرب" و اينكه "دفتر تلويزيون رسا در مالزي است" نوشت: تا جايي كه معلوم است اغلب رسانه هاي سبز در آمريكا و اروپا مستقرند. جرس مشخصا يك مؤسسه ثبت شده در آمريكاست و معلوم نيست استقرار يك "استوديو"ي تلويزيون رسا در مالزي (و نه دفتر آن) چرا به غرب هراسي تعبير شده است؟

جرس بار ديگر تأكيد كرد كه حاضر نيست اعضاي مديريت خود و شوراي هماهنگي سبز را معرفي كند اما به طعنه خطاب به نويسنده وب سايت راديو فردا كه از منابع مالي جرسي ها پرسيده بود، نوشت: او در طول يادداشت خود نمي گويد كه چه سياست ها و روش هايي موجب بقاي برخي رسانه هاي فارسي زبان خارج شده اند.

منبع: کیهان