Gerdab.IR | گرداب

عكسي که ضد انقلاب را رسوا کرد

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹

درپي حاشيه ايجادشده در مراسم سالگرد رهبر انقلاب،‌ رسانه هاي ضد انقلاب با يافتن عكسي از رهبر انقلاب در اين مراسم، خبر داده اند كه رهبري در حاشيه سازي در اين مراسم نقش داشته اند.

به گزارش گرداب، مسعود بهنود، مفسر شبكه بي بي سي در تفسير اين عكس در وبلاگش نوشته:

این عکس چه می گوید


این عکسی است که یک خبرگزاری رسمی کشور از پشت پرده مراسم مرقد بنیاد گذار جمهوری اسلامی مخابره کرده. به باورم در سال های بعد به استناد همین عکس داوری ها خواهد شد. نشان خواهد داد که چه کسانی دست داشتند در غائله و کدامیک افراد تعجب زده شدند. به حرکت دست های هر کس دستش پیداست نگاه کنید. دست های بلاتکلیف که گاهی به جائی اشاره می کنند که نباید. هاشمی رفسنجانی گرچه سرش کاملا پیدا نیست ولی پیداست در چه حالی است. حسن آقا دارد با اکراه از کنار می گذرد. دو تن از سرداران دل نگران صحنه اند. رییس سابق قوه قضاییه و امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران وضعیتشان پیداست، اما رییس قوه جدید در این گوشه عکس چه می کند.

آن کیست که مخاطب تندی رهبرست. چرا چنین بی محابا با وی سخن می گوید.
این عکس را به یادگار داشته باشید تا زمان خودش.

به دنبال مسعود بهنود، سايتها و وبلاگهاي ضدانقلاب تحليلها و تفسيرهاي متعددي بر اين عكس منتشر كرده اند تا نشان دهند اولا در حاشيه مراسم ارتحال امام خيلي خبرها بوده است و ثانيا رهبر انقلاب نيز در اين حاشيه ها نقش ايفا كرده اند.
این در حالیست که، پيگيري ها نشان داد عكسي كه رسانه هاي ضد انقلاب درباره اش جنجال به راه انداخته اند، در واقع بخشي از اهداي چفيه رهبري به يك درخواست كننده بوده است و نه چيز بيشتر!

 

لازم به يادآوريست رسانه هاي ضدانقلاب در روزهاي اخير با پخش مكرر اخلال در سخنراني سيدحسن خميني، تلاش بسياري براي حاشيه سازي از اين مراسم به راه انداخته اند.
 
منبع: الف