Gerdab.IR | گرداب

سركرده گروهک تروريستي حزب الفرقان به هلاكت رسيد + عكس

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

متخصص و متولي تهيه و توليد بمب و عامل بمب گذاري هاي متعدد به همراه معاونش، در حال وارد كردن بمب به ايران براي انجام عمليات تروريستي، در مناطق مرزي پاكستان به هلاكت رسيدند.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، اطلاعات دريافتي از يك منبع موثق، حاكي است كه چند روز پيش سركرده گروهك تروريستي "حزب الفرقان" به همراه نفر دوم آن گروهك جنايت‌ پيشه در پاكستان كشته شدند.

براساس اين خبر، شرور "عبدالجليل قنبر زهي" معروف به مولوي صلاح الدين همراه با "حمزه ملازهي" معاون گروهك، متخصص و متولي تهيه و توليد بمب و عامل بمب گذاري هاي متعدد، در حال وارد كردن بمب به كشور براي انجام عمليات تروريستي، در مناطق مرزي پاكستان به هلاكت رسيدند.

لازم به يادآوري است كه گروهك تروريستي حزب الفرقان در سال 1375 از سوی عناصر وابسته به وهابيت اعلام موجوديت و هدف اصلي خود را مبارزه مسلحانه با نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام كرد.

گروهك تروريستي مذكور كه از هم پيمانان و پيشتيبانان گروهك تروريستي جند الشيطان (به سركردگي عبدالمالك ريگي معدوم) بود پيش از اين با پشتيباني بعضي كشورهاي مرتجع منطقه، عمليات تروريستي متعددي در قالب بمب گذاري، ترور، گروگان گيري و راه بندي مسلحانه در مناطق مرزي شرق كشور انجام داده است.

تاكنون هيچ مقام امنيتي در مورد چگونگي به هلاكت رسيدن نامبردگان توضيحي ارايه نداده است.