Gerdab.IR | گرداب

درخواست راهپيمائي با جعل امضاي اصلاح طلبان!

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹

گروه‌هاي مدعي اصلاح‌طلبي در قالب گروه هشتگانه اصلاح‌طلب پس از انتشار خبري مبني بر ارائه درخواستي از دو کاندید شکست خورده به وزارت كشور نسبت به اين موضوع به شدت واكنش نشان داده‌ واين موضوع دامنه اختلافات ميان آنان را گسترش داده است.

به گزارش گرداب، جهان نوشت؛ مسئولين و فعالان تعدادي از گروههاي مذكور اعلام كرده اند كه از محتواي نامه ارسال شده به وزارت كشور مطلع نيستند و موافق با برگزاري چنين تجمعاتي نخواهند بود.
 
فعالان سياسي جريان موسوم به اصلاحات تاكيد كرده اند از آنچه در متن اين درخواست آمده است هيچ گونه اطلاعي ندارند و تنها دو گروه تند رو جريان فتنه كه در معرض انحلال مي باشند اين تصميم را القا كرده اند.

گفتني است پيش از اين نيز بارها جريان هاي تندرو و رو به انحلال اصلاح طلب بيانيه هايي را با نام و عناوين گروههاي 22 گانه دوم خرداد منتشر كرده بودند كه مورد تكذيب قرار گرفت.

درحالي كه سركردكان مشاركت و مجاهدين مطلع هستند كه مطمئنا دولت با ارائه چنين مجوزهايي موافقت نخواهد كرد اين اقدام بيش از آنكه يك حركت حزبي و سياسي تلقي شود مي تواند به مثابه ادامه تفرقه جويي و فتنه جويي ارزيابي شود.

خبرهاي رسيده حاكي از آن است كه برخي از گروههايي كه نامشان در درخواست صدور مجوز ذكر شده است فاقد اركان حقيقي حزبي مي باشند.

بطور مثال سه گروه از مجموعه هشت گروهي كه وجود دارد اساسا فاقد دبير كل مي باشند. اين درحالي است كه طبيعتا بيانيه ها و درخواست هاي حزبي مي بايست به امضاي دبير كل رسانده شود.

بنظر مي رسد كه جريان فتنه و گروههاي راديكال در صدد هستند تا از ظرفيت نامهاي خالي از محتوا و هويت حقيقي حزبي چند گروه براي نمايش وضعيت حداكثري دروغين استفاده كنند.

پيش ازين نيز بارها شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات بيانيه هايي را منتشر كرده بود كه از نظر فعالان و مسئولين حزبي گروههاي موسوم به اصلاح طلب فاقد صحت و واقعيت بوده است.از قرار معلوم اين نامه ها و بيانيه ها توسط چند فرد مشخص نگارش شده و به ساير گروهها تحميل رسانه اي ميشود، حال آنكه هيچ گاه در جلسات شوراي مركزي اين احزاب درباره چنين اقداماتي سخني به ميان نمي آيد.