Gerdab.IR | گرداب

حجت‌الاسلام رسايي خبر داد:

بزرگداشت شهداي مقابله‌كننده با جريان فتنه از سوي نمايندگان مجلس

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹

عضو كميسيون فرهنگي مجلس از برگزاري مراسم بزرگداشت شهداي مقابله‌كننده با جريان فتنه توسط نمايندگان ملت در تيرماه خبر داد.

به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام حميد رسائي نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون انقلاب مجلس شوراي اسلامي امروز چهارشنبه در حاشيه تجديد ميثاق نمايندگان با آرمان‌هاي بنيان‌گذار انقلاب اسلامي در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به اينكه نزديك به سالگرد ايام فتنه و كودتاي مخملي شكست خورده پس از انتخابات رياست جمهوري دهم هستيم و در طول اين مدت از افرادي كه در مقابله با اين جريان تلاش كردند و حتي برخي از آنان جان خود را در دفاع از ولايت از دست دادند متاسفانه به خوبي از آنان تجليل نشد، جمعي از نمايندگان ملت قصد دارند، مراسم بزرگداشت شهداي مقابله ‌كننده با جريان فتنه را برگزار كنند.

وي در عين حال زمان مكان قطعي اين مراسم بزرگداشت را به دليل نهايي نشدن اعلام نكرد اما اضافه كرد كه مراسم بزرگداشت شهداي مقابله‌ كننده با جريان فتنه و كودتاي مخملي شكست ‌خورده پس از انتخابات رياست جمهوري دهم در تير ماه در يكي از مساجد تهران برگزارمي‌شود.
 
رسائي ادامه داد: اين مراسم به منظور تجليل از جايگاه شهادت، دفاع از ولايت و به خصوص تجليل از مقام و منزلت كساني برگزار مي‌شود كه با تير بي‌بصيرتي خواص مردود شده به مقام رفيع شهادت نائل شدند.

 وي با اشاره به ديدار روز گذشته نمايندگان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در اين ديدار رهبر انقلاب به حضور آگاهانه و همراه با بصيرت مردم طي سال گذشته تاكيد و به نمايندگان يادآور شدند كه شما نمايندگان چنين ملتي بايد باشيد! از اين رو فكر مي‌كنيم كه شهدايي كه براي مقابله با جريان فتنه جان خود را از دست دادند و خانواده‌هاي آنها كه طي سال گذشته داغدار شده‌اند به منظور حفظ مصالح انقلاب در طول اين دوران، اين مظلوميت‌ها را تحمل كرده‌اند.

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس هم چنين، ابراز اميدواري كرد كه در اين مراسم اقشار مختلف مردم، مسئولين، گروه‌ها، شخصيت‌ها و همه كساني كه در مسير ولايت با تمام وجود حركت كرده و در اين مسير ايستادگي مي‌كنند، حضور پيدا كنند.

وي با بيان اينكه از خانواده شهداي مذكور تجليل مي‌شود، اين نكته را هم يادآور شد كه در اين مراسم از ميهمان ويژه‌اي كه در راستاي دفاع از ولايت از عنصر صبر و بصيرت در ايام فتنه و پس از آن بهره برد قدرداني مي‌شود.