Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "اسکالپل"؛

پنتاگون اعتراف کند که لیبرالیسم راه را اشتباه رفته!

تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

لیبرالیسم آقای panetta راه را اشتباه رفته و سر از جهنم قهر خدا در خواهد آورد.

گرداب- انسان مست لایعقلی که ماشین جنگی‌اش را در دست گرفته چه رسالتی دارد؟ به زبان "پنتاگون"، پاسخ این سؤال می‌شود "حواله دموکراسی به بیابان". دنیای وحشتناکی است. وزیر دفاع آمریکا بعد از انتشار تصاویر سوء رفتار نظامیان آمریکایی با بقایای اجساد مردم افغان به وسیله روزنامه "لس آنجلس تایمز" با انتقاد از اقدام این روزنامه آمریکایی می‌گوید: «این نوع تصاویر از سوی دشمنان برای تحریک خشونت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.» و در توجیه وقاحتی که تحت لوای آزادی و دموکراسی به آن نائل شده‌اند در مقابل دوربین‌های دنیا در بروکسل می‌گوید: «این جنگ است و من می‌دانم که جنگ وحشتناک و خشونت بار است. و من می‌دانم که جوان‌ها گاهی اوقات در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که تصمیم‌های بسیار احمقانه‌ای می‌گیرند.»

اُف به این دنیا! که لس آنجلس تایم آن، دوربینی برای گرفتن تصویر "مهدی باکری" وقتی از پا گذاشتن روی جسد دشمنی که آن را کشته بود امتناع می‌کرد، نداشته است و اُف بر این دنیا که تریبونی ندارد تا جوان‌هایی را که وقتی در موقعیت وحشتناک و خشونت بار جنگ قرار گرفته بودند، سر تا پا تسلیم خدا بودند نه هواهای نفسانی‌شان، به دنیا معرفی کند. "علی الدنیا بعدهم العفا"، بعد از این جوانان، بر سر دنیا شایسته است که خاک ببارد.

علی الدنیا بعدک العفا را اول بار، سالار شهیدان علیه السلام بر بالین علی اکبر علیه السلام گفت و همین طور هم شد از بعد کربلا. دنیایی که در امپراطوری اسلام آن که از مصر تا چین گسترده شده است، امام معصوم علیه السلام تنها ۷۲ نفر یاری کننده داشته باشد، دنیای منحطی است و این راه را تا آخر کج خواهد رفت.



نمی‌خواهم بگویم جسم مسلمانان در افغانستان، در حکم جسم سید الشهدا علیه السلام است که بعد از شهادتش آن را آزردند. اما می‌گویم سخن امام صادق علیه السلام که "کل ارض کربلا" صدق محض است. کل ارض کربلا، یعنی پستی و پلشتی دنیایی را که مردمان آن در مقابل هدایت امام تمکین نمی‌کنند، کربلا تا قیامت به عالمیان نمایانده است.

وزیر دفاع آمریکا یا نفهم است یا خودش را به نفهمی زده و من از این دو تا، هر دو را تأیید می‌کنم! لیبرالیسم و راه آن، انسان را آن‌قدر پایین آورده که فقط کسی که انسان را می‌شناسد می‌تواند حد آن را بیاید. برای ما فقط ظاهری از این روشن است اما این قلم نورانی "سید مرتضی آوینی" است که عمق فاجعه را آشکار کرده: "بشر امروز نه فقط همچون حیوانات می‌زید، بلکه در اندیشیدن و اعتبارات ذهنی نیز بیش از آنچه بتوان تصور کرد به حیوانات نزدیک شده است." بیش از آنچه بتوان تصور کرد، آنهم در اندیشیدن! فضاحت بار است...

آزادی از بندگی خدا و هدایت انسان کامل، شعار لیبرالیسم است و این کار را به همین جا می‌کشاند که کشانده. وزیر دفاع آمریکا به جای عذرخواهی از "کار احمقانه" جوانان کشورش با اجساد مسلمین، باید برود و نظری در عالم درندگان بیندازد شاید به اشتباه خود پی ببرد. درندگان برای حواله دموکراسی به هیچ حیوانی حمله نمی‌کنند، درندگی آنها سنت الهی است و رزق آنها به این شکل به آنها می‌رسد اما هیچ درنده‌ای بعد از گرفتن رزقش، جسد پاره پاره شکارش را به نجاست خود آلوده نمی‌کند. هیچ درنده‌ای بعد از خوردن شکارش، اعضای آن را برای نمایش سر دندان نمی‌گیرد. هیچ درنده‌ای بعد از دریدن شکارش، انگشتش را برای یادگاری قطع نمی‌کند... لیبرالیسم آقای panetta راه را اشتباه رفته و سر از جهنم قهر خدا در خواهد آورد. کجاست خلیفه منتقم خدا تا این ها را به "سیف الله الذی لا ینبو" بنوازد و پرچم ضلالت دموکراسی‌شان را که بر سر مسلمین افراشته‌اند، سرنگون کند؟ اين المعد لقطع دابر الظلمه... اين المرتجی لأزالة الجور و العدوان... اين قاصم شوكه المعتدين...

اسکالپل