Gerdab.IR | گرداب

جشنواره وبلاگ‌نویسی "مردم، حکومت و امام"

تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

این جشنواره با محوریت آرای امام خمینی و در زمینه‌های بزرگداشت مردم، میزان آرای ملت است، مشارکت مردم در همه امور، نظارت همگانی مردم در امور جامعه و اسلام فریاد همه ملت و مردم برگزار می‌شود.

به گزارش گرداب، پرتال امام خمینی رحمت الله علیه با همکاری "پرشین بلاگ" اولین جشنواره وبلاگ نویسی "مردم، حکومت و امام" را در زمینه‌ سیره علمی و عملی حضرت امام رحمت الله علیه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برگزار می کند.

این جشنواره با محوریت آرا و اندیشه‌های امام خمینی و در زمینه‌های "بزرگداشت مردم"، "میزان آرای ملت است"، "مشارکت مردم در همه امور"، "نظارت همگانی مردم در امور جامعه" و "اسلام فریاد همه ملت و مردم" برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند لینک مطلب، به همراه نام و نام خانوادگی خود را به آدرس پست الکترونیک festival@imam-khomeini.ir ارسال کنند.

همچنین وبلاگ‌نویسانی که در پرشین بلاگ عضو هستند نیز می توانند بعد از درج مطلب خود در وبلاگ،‌ گزینه شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی انقلاب اسلامی و امام خمینی را فعال کنند تا به صورت خودکار در این جشنواره شرکت کنند.

این مسابقه از اول اردیبهشت ماه سال ۹۱ شروع و تا ۲۹ خرداد همان سال ادامه خواهد داشت و از بین آثار ارسالی به مسابقه، در هر بخش سه یادداشت برتر معرفی و از وبلاگ نویسان منتخب در مراسمی، تقدیر به‌ عمل خواهد آمد.

منبع: وبلاگ نیوز