Gerdab.IR | گرداب

هکرها به فکر جای دیگری باشند!

تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

گردانندگان سایت پیست‌بین می‌گویند به دنبال استخدام کارکنان جدیدی هستند که وظیفه آن‌ها پاک‌سازی اطلاعات حساسی خواهد بود که از سوی هکرها بر روی این سایت منتشر شده است.

به گزارش گرداب به نقل از اسلش‌گیر، در چند سال اخیر سایت "پست بین" (Pastebin) به یکی از مراجع اصلی انتشار اخبار فعالیت های هکری و همین طور ذخیره سازی داده های هک شده، مبدل شده است ولی گردانندگان این سایت که از این امر خرسند نیستند قصد دارند این وضعیت را تغییر دهند.

علاوه بر این اعضای گروه های هکری مشهوری مانند "Anonymous" و "Lulzsec" هم از این سایت برای انتشار بیانیه های مطبوعاتی و اطلاعات حساسی که از دیگر سایت ها سرقت کرده بودند استفاده می کردند، اما از این پس هکرهای یاد شده باید به دنبال یافتن مکان هایی دیگر برای انتشار داده های مسروقه باشند.

"Jeroen Vader" سرمایه گذار 28 ساله ای که دو سال قبل پیس بین را خریداری کرده معتقد است که محتویات این سایت باید پاکسازی شده و از انتشار داده های غیر قانونی در آن جلوگیری شود.

گردانندگان سایت پیست بین می گویند به دنبال استخدام کارکنان جدیدی هستند که وظیفه آنها پاک‌سازی اطلاعات حساسی خواهد بود که از سوی هکرها بر روی این سایت منتشر شده است.

به گفته وی چنین اطلاعاتی دیگر در این سایت در دسترس قرار نمی گیرد و کاربران هم می توانند در صورت انتشار چنین اطلاعاتی به مدیران سایت گزارش دهند. بر این اساس انتشار کلمات عبور سرقت شده، کدهای منبع مسروقه یا اطلاعات شخصی دیگر در پست بین ممنوع خواهد بود.

منبع: فارس