Gerdab.IR | گرداب

نکات امنیتی در هنگام خرید از نمایشگاه‌

تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

به دلیل حضور برخی از شرکت‌های تبلیغاتی که با ارسال بلوتوث بر روی گوشی سعی در تبلیغات نمایشگاهی دارند، مراقب افرادی که از این فضا جهت بهره برداری های شخصی خود سودجویی می‌کنند، باشید.

به گزارش گرداب، به دلیل برگزاری برخی نمایشگاه‌های سالانه که با استقبال بیش از حد مردم عزیز روبرو هستیم و با توجه به اینکه برخی از غرفه ها جهت رفاه حال مردم در هنگام خرید با قرار دادن دستگاه‌های کارت خوان و یا خود‌پردازهای سیار سعی در خرید آسان را دارند این پلیس هشدار داد به نکات مهم زیر حتما توجه و دقت کافی را داشته باشید:

1. از غرفه دار بخواهید تا خود شخصا کارت بانکی را بر روی کارت خوان بکشید.

2. هیچ وقت رمز خود را در مکان های شلوغ بیان نکنید.

3. بعد از خرید خود بهترین گزینه امنیت کارت شما تغییر رمز آن خارج از نمایشگاه است.

4. بر روی کارت بانکی هیچگاه رمز خود را یادداشت نکنید.

5. در هنگام استفاده از خودپردازهای سیار حتما دقت داشته باشید تا تجهیزات اضافی بر روی آنها نصب نشده باشد.

6. به دلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاه هیچگاه اطلاعات بانکی و حیاتی خود را بر روی گوشی قرار ندهید لازم به ذکر است که باید یادآوری کنیم که تلفن همراه شما رایانه شخصی شما نیست.

7. به دلیل حضور برخی از شرکت‌های تبلیغاتی که با ارسال بلوتوث بر روی گوشی سعی در تبلیغات نمایشگاهی دارند، مراقب افرادی که از این فضا جهت بهره برداری های شخصی خود سودجویی می‌کنند، باشید.

پلیس فتا در پایان به کسانی که در محیط های نمایشگاهی به دنبال اهداف غیر اخلاقی و سودجویی باشند تذکر داد پلیس فتا اجازه هیچ گونه تخلفی را به این عده نداده و با متخلفین شناسایی شده برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.