Gerdab.IR | گرداب

رژیم صهیونیستی فیس‌بوک را مانیتور می‌کند

تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

این سیستم که در اجلاس سالانه هرتزلیای رژِیم صهیونیستی معرفی شده است بر مبنای کلمات کلیدی اقدام به جمع آوری و تحلیل اطلاعات می‌کند.

به گزارش گرداب، روزنامه هاآرتص از آغاز به کار فناوری جدید رژیم صهیونیستی برای مانیتورینگ "فیس بوک" و "توئیتر" به وسیله ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

این سیستم که در اجلاس سالانه هرتزلیای رژِیم صهیونیستی معرفی شده است بر مبنای کلمات کلیدی اقدام به جمع آوری و تحلیل اطلاعات می کند.

نقطه قوت این تکنولوژی، دستیابی رژیم صهیونیستی به اطلاعاتی است که پیش از آن امکان دسترسی به آن برای سرویس های امنیتی این رژیم مهیا نبود.

بنا بر این گزارش، این سیستم قادر است به طور مداوم اطلاعات متنی ارسال شده بر روی شبکه های اجتماعی را مانیتور و تجزیه و تحلیل کند.

راه اندازی این سیستم به معنای اعلام رسمی ورود رژیم صهیونیستی به فضای شخصی افراد است. با این وجود ارتش این رژیم مدعی شده که به هیچ وجه به دنبال ورود به حریم شخصی افراد نیست.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به اطلاعاتی که اخیرا از سوی یک وبلاگ نویس آمریکایی منتشر شده، این مانیتورینگ را در راستای امنیت ملی و جلوگیری از ضربه زدن به آن عنوان کرد.

منبع: شفاف