Gerdab.IR | گرداب

اين هفت نفر؛ محبوب هيلاري كلينتون

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۹

وزير امور خارجه امريكا در بيانيه مداخله‌جويانه‌اي كه به‌مناسبت سالروز 22 خرداد صادر كرده است، ضمن تكرار ادعاهاي بي‌پايه عليه جمهوري اسلامي، از ميان ده‌ها نفر از بازداشت‌شدگان، مشخصاً از هفت نفر نام برده و خواستار آزادي آن‌ها شده است.

به گزارش گرداب، هيلاري كلينتون در اين بيانيه از جمهوري اسلامي خواسته است كه هر چه سريع‌تر شیوا نظرآهاری، نرگس محمدی، عماد باقی، کوهیار گودرزی، بهاره هدایت، میلاد اسدی و محبوبه کریمی را آزاد كند.

وي همچنين از سه جاسوس امريكايي بازداشت شده در ايران، به‌عنوان سه كوهنورد که بدون هیچگونه جرمی نزدیک به یک سال در ايران زندانی هستند، ياد كرده و آزادي آن‌ها را نيز خواستار شده است.

اين بيانيه كه شباهت قابل توجهي به بيانيه‌هاي سران فتنه دارد، در حالي به حمايت مستقيم و با ذكر نام از هفت تن از ساختارشكنان حوادث سال گذشته پرداخته است كه تا پيش از اين، دولت ايالات متحده براي فاش نشدن سر خطهاي داخلي خود دقت بيشتري به خرج مي‌داد.

چندي پيش، رجانيوز پس از حضور کاندبد ناکام و همسرش در منزل شيوا نظرآهاري، جزئياتي از ارتباطات وي با گروهك تروريستي منافقين را فاش كرد اما اين افشاگري با انكار وي و خانواده‌اش مواجه شد.

وزير امور خارجه امريكا همچنين دو روز پيش، از اينكه سران فتنه لغو راهپيمايي روز 22 خرداد را اعلام كردند، ابراز تأسف كرد و ضمن اظهار همبستگي با ساختارشكنان گفت: مجموعه ای از سرکوب مردمشان، دستکاری در انتخابات خودشان و این واقعیت که آنها صادر کننده و وارد کننده فعالیت های تروریستی در جهان و پیگیر سلاح های اتمی هستند، همگی حاکی از آن است این رژیمی بسیار خطرناک است.

طرفداري صريح و مستقيم كلينتون از فتنه‌گران در حالي است كه وي كاملاً تحت تأثير و هدايت لابي‌هاي صهيونيستي است كه هزينه صدها ميليون دلاري تبليغات وي در انتخابات مقدماتي ايالات متحده را برعهده داشتند.

همچنين در حالي كه اوباما در نامه‌اي به مقامات دولت امريكا بر ناكارآمدي ابزار تحريم براي توقف ايران اذعان كرده است، هيلاري كلينتون نقش اصلي را در به جمع بندي رساندن دولت اين كشور براي صدور قطعنامه ضدايراني و تهيه پيش‌نويس آن ايفا كرد.

منبع: جهان نیوز