Gerdab.IR | گرداب

با همکاری نظام صنفی و سازمان فناوری اطلاعات تشکیل شد؛

کارگروه ویژه برای ساماندهی استفاده از آنتی‌ویروس‌های خارجی

تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

مقرر شد این کارگروه جدید وظیفه ارزیابی و اعتبارسنجی ضدبدافزارها به منظور استفاده و بهره‌گیری صحیح از آنتی‌ویروس‌ها را بررسی و پیگیری نماید.

به گزارش گرداب، به منظور هماهنگی در زمینه ساماندهی ورود و به کارگیری آنتی‌ویروس‌های خارجی، کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد.

پیرو اعلام قبلی کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مبنی بر برگزاری نشست هم‌اندیشی در زمینه ضدبدافزارهای خارجی، بعدازظهر روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه، این جلسه با حضور اعضای کمیسیون و نیز دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه برگزار و در نهایت برای پیگیری امور، مقرر شد کارگروه ویژه‌ای شامل نماینگان و صاحبنظران تشکیل شود.

با توجه به اهمیت مولفه امنیت در رشد پایدار فناوری اطلاعات و نیز نقش آنتی‌ویروس‌ها در ایجاد امنیت، با حضور نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات ایران مقرر شد این کارگروه جدید وظیفه ارزیابی و اعتبارسنجی ضدبدافزارها به منظور استفاده و بهره‌گیری صحیح از آنتی‌ویروس‌ها را بررسی و پیگیری کند.

اعضای این کارگروه به شرح ذیل هستند:
نماینده سازمان فناوری اطلاعات ایران، رئیس کمیسون افتا (خانم آریا)، و نیز شرکت‌های  آتنا (خانم بحری)، آواژنگ (کریمی)، تجارت الکترونیک ایرانیان (بقایی)، تجارت امن (عابدینی‌فر)، ایمن رایانه پندار (پرسه)، بدر الکتریک (تجلایی)، دبیر کمیسیون افتا (صالحی).

منبع: ایتنا