Gerdab.IR | گرداب

مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای خبرداد

تصویب طرح‌های سینمایی جنگ نرم بدون محدودیت

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۹

محمد علی سجادپور: جنگ نرم یکی از اولویت‌های اداره ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای است و از ارائه طرح‌های بیشتر در این خصوص استقبال خواهیم کرد.

به گزارش گرداب، مدیر کل اداره ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای با اشاره به اینکه شورای پروانه ساخت این حق را دارد که پروانه ساخت فیلم‌هایی را که انتظارات را بر‌آورده نمی‌کنند، صادر نکند، گفت: هیچ محدودیتی در زمینه طرح‌های مربوط به جنگ نرم و حوادث پس از انتخابات وجود ندارد و در این زمینه طرح‌های خوبی توسط شورای پروانه ساخت تصویب شده است.

سید علیرضا سجادپور همچنین در خصوص عدم صدور پروانه ساخت برای فیلم «نامزد تقلبی» گفت: ما معمولاً در مورد فیلم‌هایی که پروانه ساخت دریافت نمی‌کنند صحبت نمی‌کنیم، اما طرح «نامزد تقلبی» مشکل داشت و حتی انتظارات خودشان را نیز بر‌آورده نمی‌کرد.

مدیر کل اداره ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای همچنین با رد این مسأله که برخی از طرح‌هایی که در زمینه انتخابات ارائه می‌شوند شتاب‌زده نوشته شده‌اند، گفت: با توجه به اینکه حوادث انتخابات مربوط به سال گذشته است و زمان کافی در این مدت برای هر نویسنده‌ای وجود داشته است، طبیعتاً نویسندگان زمان کافی برای نوشتن فیلمنامه و تحقیق و پژوهش را در اختیار داشته‌اند.

وی همچنین تأکید کرد: جنگ نرم یکی از اولویت‌های ما است و از ارائه طرح‌های بیشتر در این خصوص استقبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس