Gerdab.IR | گرداب

آموزش سربازان آمريكايي براي جنگ تمام عيار با اسلام

تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

دولي به دانش‌آموزانش اخطار مي‌كرد كه دين اسلام همواره به مسلمانان دستور مي‌دهد تا از يهوديان و مسيحيان متنفر باشند.

به گزارش گرداب به نقل از وايرد، زماني كه سازمان دفاع ميلياردها دلار را در زمينه ماشين آلات و تسليحات شكست خورده جنگي مصرف نمي‌كرد، پنتاگون به فرمانده ارتش آمريكا، سرهنگ دوم "ماتيو دولي" پول مي‌داد تا مغز سربازان را با اين فكر شست‌وشو دهد كه كل دين اسلام بايد از صحنه روزگار محو شود.

سرهنگ دولي ديگر به اعضاي نيروهاي نظامي كاركنان دانشكده نيروهاي مشترك درس نمي‌دهد، اما هنوز از اعضاي هيئت علمي اين مدرسه نظامي محسوب مي‌شود.

اين وب سايت در هفته جاري آشكار كرد ارتش در حال تحقيقات از اين مدرس سابق است. بنا به اسناد موجود تدريس شده در آن كلاس‌ها، دولي تقاضا داشت ارتش آمريكا بايد خود را در يك "جنگ تمام عيار" برابر اسلام قرار داده تا امنيت را دوباره براي آمريكا باز گرداند. دولي در يكي از كلاس‌ها گفته است: «طبق برآوردهاي محافظه‌كارانه، ۱۰ درصد از كل مسلمانان جهان كه ۱۴۰ ميليون نفر هستند، از تمام ارزش‌هاي شما مردم آمريكا تنفر دارند و هرگز تاب همزيستي با شما را ندارند، مگر اينكه شما به اسلام بگرويد.»

وي در ادامه گفته بود: «قسم شما به عنوان يك سرباز حرفه‌اي شما را ملزم مي‌كند كه در اينجا يك طرف را انتخاب كنيد.‌»

وي تأكيد مي‌كرد تنها كاري كه آينده آمريكا را تضمين مي‌كند، برپايي جنگ همه جانبه عليه اسلامي است كه در حال گسترش است.

خبرهايي از اين دست مبني بر تشويق در جنگ فرهنگي و مذهبي در آمريكا جديد نيستند. وب سايت وايرد در ماه گذشته گزارش داد پنتاگون دستور مستقيم اين كار را طبق دستور ژنرال "مارتين دمپسي" داده است، اما تنها به تازگي اسناد تدريس شده در دانشگاه در دسترس قرار گرفته است.

با انتشار نسخه پي دي اف متون تدريس شده سرهنگ دولي با نام "مدل طراحي عمليات تهاجم ضدجهادي" مشخص شد وي به شاگردانش تعليم مي‌داد كه برخي از مطالب آموزشي در اينجا چه در داخل و چه در خارج از لحاظ سياسي صحيح نيستند.

از ديگر مطالب آموزشي وي مي‌توان به اجازه تهاجم به جوامع شهري را نام برد. سرهنگ دولي خاطرات تاريخي حمله به شهرهاي درسدن، توكيو، هيروشيما و ناكازاكي را به عنوان نمونه‌هايي نام برد كه نياز به تكرار نظاير آنها هنوز نيز وجود دارد.

دولي به دانش‌آموزانش اخطار مي‌كرد كه دين اسلام همواره به مسلمانان دستور مي‌دهد تا از يهوديان و مسيحيان متنفر باشند. وايرد گزارش داد فرماندهان، سرهنگ دوم‌ها، كاپيتان‌ها و سرهنگ‌هايي كه در كلاس‌هاي دولي شركت كرده بودند و مطالب آتشين وي را هفته به هفته گوش مي‌دادند، اكنون به درجه بالاتري از تكاليف نظامي در اين زمينه تبديل وضعيت داده شده‌اند.

منبع: جوان