Gerdab.IR | گرداب

قاتل شهید علی‌محمدی اعدام شد

تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

مجید جمالی فشی جاسوس موساد و عامل ترور شهید مسعود علی محمدی از دانشمندان هسته‌ای كشورمان بامداد امروز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گرداب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، نامبرده كه در جریان سفر به خارج از كشور با عوامل سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد ارتباط برقرار كرده بود، چندین نوبت با عوامل این سرویس در كشورهای مختلف دیدار و نهایتا برای دریافت آموزش‌های مربوط به ترور شهید علی محمدی به اراضی اشغالی فلسطین منتقل و تحت آموزش‌های نظامی و تروریستی قرار گرفته بود.

نامبرده پس از بازگشت به كشور با تهیه مقدمات ارتكاب جنایت، نهایتا با بمب گذاری در یك دستگاه موتورسیكلت، این دانشمند هسته ای كشورمان را در برابر خانه اش به شهادت رسانده بود.

محكوم علیه پس از دستگیری، به تمامی اتهامات خود اعتراف و شرح دقیقی از چگونگی جذب از سوی عوامل موساد و تعلیمات آنان برای شهادت دانشمند هسته‌ای كشورمان را تشریح كرد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات جمالی فشی در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور وكیل، نماینده دادستان و اصحاب رسانه‌های جمعی به صورت علنی برگزار و نهایتا نامبرده به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض از طریق ترور شهید علی‌محمدی به واسطه مستقر كردن موتورسیكلت و انفجار آن، همكاری با رژیم صهیونیستی و شبكه تروریستی موساد، تحصیل مال نامشروع به واسطه همكاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، تخریب اموال مسكونی ناشی از انفجار بمب و نگهداری مواد روان‌گردان به اعدام محكوم شد.

با اعتراض محكوم علیه پرونده جهت رسیدگی به دیوان‌عالی كشور ارسال شد و شعبه مربوطه در دیوان عالی كشور هم رای دادگاه بدوی را تایید كرد و در نهایت حكم صادره بامداد امروز به اجرا گذارده شد.