Gerdab.IR | گرداب

با تلاش سربازان گمنام امام زمان صورت رفت؛

دستگیری 13 تروریست به همراه 10 بمب آماده انفجار

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۹

13نفر از اعضای یک گروه تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، با تلاش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و طی عملیات‌هایی با همکاری نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گرداب به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، در ادامه ضربات پی در پی وارده بر اعضای یک گروه ضد‌انقلاب تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و با تلاش و پیگر‌ی‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، 13 تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی طی هفته گذشته در استان‌های قزوین، همدان، کردستان و مازندران شناسایی و طی عملیات‌های موفق با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

‌این گروه تروریستی در سال گذشته به طور مستقیم در به شهادت رساندن ماموستا برهان امام جمعه موقت و امام جمعه مسجد قبای سنندج و ماموستا محمد شیخ الاسلام نماینده مردم سنندج در مجلس خبرگان رهبری و ربایش و قتل خلیفه ابراهیم فرهادی در شهرستان‌ قروه نقش داشته و ترورهای دیگری نیز در کارنامه خود داشته‌اند.

در این عملیات‌ها بالغ بر 500 کیلوگرم مواد ساخت بمب به همراه ده بمب آماده انفجار و مقادیر معتنابهی سلاح و مهمات جنگی به دست آمده است.

گروه مذکور به منظور ایجاد رعب و وحشت و انجام اقدامات تروریستی خود مبادرت به سرقت مسلحانه از چند مغازه طلا فروشی در شهر همدان کردند که منجر به مجروحیت 5 تن از عابرین پیاده شده و همچنین در جریان سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان زنجان موجب به شهادت رسیدن یکی از شهروندان شد.