Gerdab.IR | گرداب

تارنمای تخصصی زنان و خانواده رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

وبگاه تخصصی مطالعات زنان، بانک فیش منابع پژوهشی حوزه‌ مسائل زنان و خانواده است. کتاب‌، مقاله‌های علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی از منابع این پایگاه است.

به گزارش گرداب، مرکز فرهنگی پژوهشی زنان دو پایگاه خبری تحلیلی "زنان‌پرس" و "مطالعات زنان" را که به صورت تخصصی به مسائل حوزه زنان و خانواده می‌پردازند، افتتاح می‌کند.

هم‌زمان با ایام میلاد مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته گرامیداشت مقام زن، نسخه نهایی پایگاه خبری تحلیلی مرکز که با عنوان زنان‌پرس فعالیت می‌کند، امروز، ۲۷ اردی‌بهشت، رونمایی می‌شود.

زنان‌پرس که از نیمه‌ دوم سال ۹۰ آغاز به کار کرده است، پس از یک دوره فعالیت آزمایشی امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند. زنان‌پرس در آدرس www.zananpress.com بر روی شبکه‌ جهانی وب قابل دسترسی‌ است.

هم‌چنین، این مرکز نسخه‌ آزمایشی وبگاه جدید خود را با عنوان مطالعات زنان افتتاح خواهد کرد. وبگاه تخصصی مطالعات زنان، یکی از طرح‌های مرکز فرهنگی پژوهشی زنان است که به عنوان بانک فیش منابع پژوهشی حوزه‌ مسائل زنان و خانواده به تدوین فیش‌های مطالعاتی می‌پردازد. کتاب‌، مقاله‌های علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی از منابع این پایگاه است.

وبگاه مطالعات زنان در آدرس womenstudies.ir در دسترس عموم، به ویژه محققان و پژوهشگران حوزه زنان و خانواده، قرار دارد.

منبع: رجا نیوز