Gerdab.IR | گرداب

پروژه راهبردی آمریکا بر علیه مسلمانان؛

آموزش سربازان آمریکایی از سوی افسران صهیونیستی علیه مسلمانان

تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۱

این مستند دوره های آموزشی را نشان می دهد که حکایت از تلاش گسترده ارتش ایلات متحده برای "کشتار مسلمانان" در سراسر جهان را دارد.

به گزارش گرداب به نقل از محدوده، یک وب سایت آمریکایی، طی مستندی مدارکی را افشا کرده که نشان دهنده آموزش هایی است که از سوی افسران صهیونیستی به سربازان آمریکایی برای کشتار مسلمانان و تخریب اماکن مقدس آنان داده می‌شود.

موضوع این مستند ارائه گزارشی از نحوه پیاده‌سازی عملیات روانی علیه مسلمانان به خصوص بعد از واقعه 11 سپتامبر در ذهن سربازان آمریکایی است که در یک مقر نظامی و تحت مدیریت برخی افسران صهیونیستی صورت می گیرد.

پروژه تصویرسازی منفی از مسلمانان در دید مردم ایالات متحده، مدت هاست که در این کشور کلید خورده و آموزش نظامیان آمریکایی برای کشتن مسلمانان بعد از حادثه 11 سپتامبر به طور کاملا جدی و هدفدار پیگیری می شود.

طی سال های گذشته مقامات غرب با سوء استفاده از واقعه 11 سپتامبر توانسته اند طی یک عملیات روانی مردم کشورهایشان را تا این اندازه اقناع کنند که تنها راه برای نابودی تروریسم در جهان قطع ارتباط آنان با قرآن و مراکز پیدایش دین اسلام یعنی "مکه و مدینه" و اماکن متبرکه آنان است، زیرا تمام الهامات تروریستی را از این اماکن دریافت می کنند.

مستندی که در وب سایت ایران وایر منتشر شده است، دوره های آموزشی را نشان می دهد که حکایت از تلاش گسترده ارتش ایلات متحده برای "کشتار مسلمانان" در سراسر جهان را دارد و حتی تربیت مجریان این طرح را از مدت ها در دانشکده ستاد مشترک وزارت دفاع خود آغاز کرده است.

طی سال های اخیر، تعدادی از افرادی که خود را کارشناس ضدتروریسم می‌خواندند، با وارد شدن به درون ارتش، سازمان های اطلاعاتی و مجموعه‌های جاسوسی ایالات متحده تلاش می کنند تا جامعه جهانی را متقاعد سازند که دشمن واقعی آمریکا یک گروه منتسب به مسلمانان "القاعده" نیست، بلکه اصل و تمام دین اسلام است.

اسناد افشا شده از کلاس‌هایی که برای نظامیان آمریکایی برگزار می‌شود، نشان می‌دهد که در این کلاس‌ها اسلام دشمن اصلی آمریکا معرفی شده و حمله با سلاح های کشتار جمعی به مکه و مدینه به عنوان راهکار نهایی از بین بردن این دشمن اعلام شده است.

مقاماتی که ابداع کننده و اجرا کننده این طرح هستند، اذعان دارند که ما اکنون باید بپذیریم چیزی به نام اسلام میانه‌رو وجود ندارد؛ اسلام می‌بایست از اساس و ریشه نابود شود.

باید افزود کارشناسان وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا با این تئوری که نوع حمله آمریکا به اسلام "ایدئولوژیک" است و فرازهای کنوانسیون ژنو درخصوص ممنوعیت استفاده سلاح های کشتار جمعی در برابر انسان ها، در مورد مکان های ظهور دین اسلام "مکه و مدینه" صدق نمی‌کند به توجیح برنامه ریزی خود برای نابودی دین اسلام پرداخته اند.