Gerdab.IR | گرداب

تلفن فرزندتان تحت کنترل کامل شماست!

تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۱

سامانه‌ای راه اندازی شده که می‌تواند سیم کارت کودکان را از طریق اینترنت تحت کنترل کامل والدین قرار بدهد.

به گزارش گرداب، با ارائه يك سيستم جديد خدمات تلفن همراه، والدين قادر خواهند بود از راه دور از پيامك ها و تماسهاي فرزندان خود آگاه شده و حتي گوشي تلفن آنها را خاموش يا روشن كنند.

اين خدمات جديد تلفن همراه به پدران و مادران نويد يك كنترل كامل را بر روي تلفن فرزندان خود با استفاده از وب‌سايت و زمان‌هاي روشن بودن دستگاه تلفن مي‌دهد.

سيستم ابداعي شركت "بميلو" (Bemilo) كه بر روي شبكه وودافون كار مي‌كند، والدين را از نگرانيهاي مربوط به پيامكهاي نامربوط يا دوستان ناباب و كاربردي مخل تلفن همراه در مدرسه رها مي‌كند.

اين سيستم تلفن همراه كه براي كودكان 8 تا 16 سال طراحي شده، قدرت را در دستان والدين قرار مي‌دهد.

تاكنون هرگونه اعمال محدوديت بر روي كاربرد تلفنهاي همراه فرزندان بايد با استفاده از گزينه‌هاي كنترل والديني بر روي خود دستگاه انجام مي‌شد.

انجام اين تنظيمات گاهي اوقات وقت‌گير و سخت بوده و بسياري از والدين حتي از وجود اين گزينه‌ها نيز بي‌اطلاع بودند.

اكنون آنها مي‌توانند در سيستم بميلو ثبت‌نام كرده و با استفاده از يك صفحه اينترنتي با قابليت دسترسي تنها از طريق والدين به اعمال محدوديت هايي براي كاربري تلفن همراه به وسیله فرزندانشان بپردازند.

اين سايت مستقيما به سيم كارت تلفن همراه متصل است از اين رو اگر فرزند قصد افزودن يك دوست به دفترچه تلفن خود را داشته باشد، ابتدا بايد از والدين خود اجازه بگيرد كه مي‌توانند از طريق وب سايت به اين تغيير پاسخ مثبت يا منفي بدهند.

تمام پيامك‌هاي ارسالي يا دريافتي نيز قابل رويت هستند حتي اگر كودك آنها را از گوشي خود پاك كند.

همچنين مي‌توان يك زمان‌سنج را بر روي گوشي تنظيم كرد تا در زمان حضور در كلاس يا ساعات پاياني شب، خاموش باقي بماند. اين در حالي است كه در تمام مواقع تماس با والدين بدون هيچ محدوديتي انجام‌پذير خواهد بود.

اين سيم كارت ها در وب‌سايت بليمو در دسترس بوده و كنترل آن‌ها به وسیله والدين ماهيانه ۲.۹۵ دلار هزينه در بر خواهد داشت.

منبع: ایسنا