به گزارش
گرداب، همایش بزرگ حزب الله سایبر روز چهارشنبه گذشته با موضوع پاسداشت مقام امام علی النقی
علیه السلام و در آستانه شهادت این امام با حضور فعالان انقلابی فضای مجازی و برخی چهرههای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم که در سینما فلسطین تهران و با استقبال پرشور فعالین فضای مجازی برگزار شد، حجت الاسلام "پناهیان"، حاج "حسین یکتا"، "حمیدرضا مقدمفر" و "پیام فضلینژاد" به سخنرانی پرداخته و "مثیم مطیعی" نیز دقایقی در عزای امام دهم شیعیان نوحه سرایی کرد.
حجتالاسلام والمسلمين "عليرضا پناهيان" با اشاره به آيهاي از سوره ياسين تصريح كرد: «خداوند ميخواهد توجه ما را جلب كند به اينكه كساني كه در راه حق قرار ميگيرند نبايد از تمسخر و استهزا بهراسند.»
اين استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: «اين وضعيت ميراث پيامبران الهي است.
هر كس در اين چارچوب مورد تمسخر قرار گرفت بايد افتخار كند به اينكه مظلوميتي شبيه انبياي الهي پيدا كرده است.»
وي با تاكيد بر اينكه
ترس از تمسخر نبايد هيچ وقت ما را از حق بازدارد، افزود: «بسياري از كساني كه در جبهه حق هستند، اما در دفاع از حق كم ميگذارند به دليل ترس از تمسخر است.»
پناهيان با بيان اينكه خيليها هستند بهويژه در عرصه هنر از ترس اينكه مبادا مورد تمسخر قرار گيرند به خوبي از حق دفاع نميكنند، اظهار كرد: «من كساني را كه به خوبي از حق دفاع نميكنند، همقبيله آنهايي ميدانم كه حق را تمسخر ميكنند. آنها ياران پنهان تمسخركنندگان انبياي الهي هستند. بعضيها از ترس تمسخر نشدن يا طرد نشدن در نزد آن ديگراني كه دين را تمسخر ميكنند در دفاع از حق كم ميگذارند.»
اين استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: «ما از اين افراد سينهاي پردرد داريم. فقط درد ما آن يكي نيست. او را به نمايندگي از همه اين قبيله مينوازيم.»
وي يادآور شد: «شما نميتوانيد حق را به گونهاي بيان كنيد و به شيوهاي لباس حق به اندام خود بپوشانيد كه تمسخر نشويد.»
پناهيان با طرح اين سوال كه پيامبران الهي خوب عمل كردند پس چرا تمسخر شدند؟ تاكيد كرد: «وقتي به خاطر تمسخر مقدسات بدون هنر، شهره آفاق شدي، تنها راه پايين كشيدن مقدسات از بالا بلند فرهنگ يك جامعه، تمسخر است؛ چون
در مقابل مقدسات ديني كسي منطق عقلاني قوي ندارد. عقلانيت با دين ما درآميخته است.»
اين استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: «وقتي دين قداستآفرين شد و با منطق از خود دفاع كرد، تنها راه براي به پايين كشيدن اين منطق قوي و اين قداست فراوان اين است كه آن را تمسخر كنيم. اگر محترمين دين را سر به دار كنيد نابود نميشوند اما اگر موفق شدند آنها را تمسخر كنند ميتوانند نتيجه بگيرند.»
پناهیان با بيان اينكه بر اين اساس حكم تمسخركننده و سابالنبي در تمام مذاهب اسلامي بلاترديد اعدام است، خاطرنشان كرد: «سخن ديگر اين آيه آن است كه نه تنها بايد در مقابل تمسخر مقاوم باشيد و حق را تقليل ندهيد بلكه ميفرمايد تنها راه و آخرين حربه دشمنان شما تمسخر است.»
وي يادآور شد: «
وقتي دشمن ميبيند نميتواند با منطق، مقدسات ديني، عقلانيت و معنويت ديني مبارزه كند مجبور ميشود آن را به تمسخر بگيرد و اين علامت ضعف دشمن و علامت قدرت ماست.»
اين استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: «اينكه امام راحل مقابل سلمان رشدي آنچنان ايستادند به عنوان يكي از نمادهاي تمسخر رسول خدا
صلواتاللهعلیهوآله آنچنان با او مقابله كردند و هيچ ملاحظه بينالمللي را برنتافتند ميخواستند جريان فتنهگري عليه مقدسات ديني را در سرچشمه نابود كنند و البته موفق شدند وگرنه امروزه بايد تمسخر دانه درشتترها را ملاحظه ميكرديد و در مصلحتهاي بزرگ جهاني گير ميكرديد و نميتوانستيد از خود دفاعي كنيد.»
پناهيان با بيان اينكه
همينكه اكنون كمترينها و بيارزشترينهاي خود را به خط مقدم تمسخر فرستادند علامت اقتدار ماست، گفت: «بايد به اين نكته توجه كنيم كه آيا اين تمسخرها از اسم امام شروع شد و آيا تلفظ اين نام بهانهاي براي تمسخر شده است؟ اگر اينچنين است قبل از اين هم چنين بهانههايي كم نبوده است و در طول تاريخ اسلام تا كنون موجبات تمسخرات فراوان شده است.»
وي خاطرنشان كرد: «نبايد اهانت اين فرد پليد را محدود به نام مقدس امام كرد، زيرا اهانت او در اين كار به وجود مقدس امام زمان
عجلاللهتعالیفرجهالشریف كمتر از آن نيست اما چرا امام هادي
علیهالسلام را نشانه گرفتند؟ ممكن است خيلي ساده بگوييم به اين دليل كه ميتوانستند با اين اسم به نوعي بازي كنند اما دليل عميقتري هم ميتواند داشته باشد. اين جريان درباره اعتقاد ما به امامت و ولايت ميگويد ساخته شده دست شيعه صفوي است و قبل از آن اين مقدار اعتقاد جازم نسبت به ويژگيهاي امام معصوم نبوده است.»
اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: «اين جريان با كلمه شيعه صفوي به مبارزه با اعتقادات اصيل شيعه ميپردازند. اين جريان كه از يك سو وهابيت آنها را پشتيباني ميكند و در بقيع با تازيانه شيعه صفوي بر سر شما ميكوبند و زيارت را ناپسند ميشمارند، آن جرياني است كه ميخواهد امامت را از اوج اعتقادات شيعه بياندازد. اين جريان علاقهمند است روايتي كه در باب معارف شيعي است، همه يا جعلي باشند يا با سندهاي ناپيدايي در زمان صفويه در كتابها داشته باشند.»
پناهيان با بيان اينكه از قبل از انقلاب نيز كساني سعي داشتند تشيع را تضعيف كنند، اظهار كرد: «ما از مدتها قبل با اين جريان كه اعتقادات ناب شيعي را به دستساز صفويه متهم ميكند مواجه هستيم و البته در اين راه كشته داديم و تمسخر شديم.»
وي در ادامه با اشاره به ارتباط اين موضوع و امام هادي گفت: «سند بسيار محكم زيارت جامعه كبيره و كلام بسيار بلند امام هادي
علیهالسلام در اين زيارت درباره امامت و ولايت، پاياننامهاي براي معارف شيعي است كه ادعاي واهي دشمنان را كه اين اعتقادات دستساز دوران صفويه است بر ملا ميكند.»
اين استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: «نميدانم اصلا دشمنان ما عقلشان رسيده كه چه كسي را بايد بزنند؟ چرا كه ما قبل از زيارت جامعه به اين عمق، جامعيت و زيبايي، سندي در زمينه اعتقادات شيعه نداريم. آنها نميدانند ما فرقي بين امامانمان قائل نيستيم. مگر ميشود با شيعه اين بازيها را كرد؟ اميدوارم برخيها را جدا كنند. كما اينكه در طول تاريخ برخي از امام رضا
علیهالسلام جدا شدند و گفتند ما هفت امام بيشتر نداريم. شيعه اين امتحانها را پس داده و عبور كرده. ب
ايد تاسف خورد به دشمن كه ميخواهد ما را به چالشهايي برگرداند. دشمن چه اميدي دارد؟»
پناهيان در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به فعالان فضاي مجازي شركتكننده در اين اجتماع گفت: «دوستان امام هادي! شما قدمهاي مبارك خود را به جاي قدم نوراني حضرت امام بگذاريد كه هر روز زيارت جامعه ميخواندند و در قلب خود منبع تغديه معرفتي قرار ميدادند. حداقل هفتهاي يك روز زيارت جامعه را بخوانيد.»
وي همچنين با طرح چند سوال كه آنها را متوجه حزباللهيهاي فعال در فضاي مجازي ميدانست، اظهار كرد: «شما چه ميكنيد؟
خوب نيست براي شما تنها در مقام دفاع از امام هادي برخيزيد. كسر شان شماست. دل امام زمان از اين اقدام اندك شما ميگيرد. چرا در خط مقدم نيستيد؟ شما با اين وسايلي كه در اختيار داريد بايد به تمدن پوسيده و فرهنگ منحط غرب حمله كنيد كه به اين ابتذال رسيده است. بايد آن را با منطق و هنر خود نابود كنيد.»
اين استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: «چرا شما مردم غرب را بيدارتر نميكنيد و نشان نميدهيد در چه منجلابي فرو رفتهاند؟ چرا دست روي دست گذاشتهايد؟ سينماي ما 30 سال است در انتقال انقلاب اسلامي به جهان بيكار و تعطيل است. مستندسازان ما مغازهاي باز نكردهاند كه بخواهند كركرهاش را بالا بكشند. چرا شما ولايت را به همه مردم جهان بيان نكرديد؟ چرا در خط مقدم نميجنگيد؟ چه ميكنيد؟ ماندهايد بعد از توهين به امام هادي سوگواري كنيد؟»
پناهيان افزود: «ما كوتاهي كردهايم. ولايت را به جهانيان نشناساندهايم. همه ما كوتاهي كردهايم و سوگمندانه در محضر خداوند استغفار ميكنيم.
امام هادي مال ما نيست، براي تمام دنياست. همه مردم عالم تشنه معارف امام هادي هستند. شما چه ميكنيد؟ تقصير ماست. از حوزههاي علميه تا دانشگاهيان متعهد. حتي نبايد در نزاع عقلي، فكري و اعتقادي بين شيعه و سني متوقف شويم. بايد اين معارف را براي همه جهانيان معرفي كنيم.»
وي با تاكيد بر اينكه بايد مفهوم ولايت، امامت و ولايت فقيه را به همه جهانيان معرفي كنيم، خاطرنشان كرد: «ولايت فقيه تنها مسئله شيعي نيست. من و تو در دفاع از حق به كليات ميپردازيم و ميترسيم از اينكه مبادا به ما بگويند او خيلي حزباللهي است. حاضريم از قرآن و اخلاق و حسين سخن بگوييم اما از ولايت و به طور مشخص از ولايت فقيه صحبت نكنيم. در حالي كه اشك براي امام حسين با ولايت فقيه رونق پيدا كرد.»
اين واعظ مجالس اسلامي گفت: «
همه عالم ميدانند اگر به ولايت فقيه ضربه بزنند قدرت جامعه اسلامي را گرفتهاند و بعد حساب ساير داراييهاي معنوي شما را خواهند رسيد. حال بايد ببينيم چقدر ولايت را مبتني بر زيارت جامعه و امامت را مبتني بر معارف هادوي به عالم ارائه كردهايد. شما اگر اين كار را بكنيد فرصتي براي آنها باقي نميماند كه در نفسهاي آخر ما را تمسخر كنند.»
پناهيان تصريح كرد: «شما چرا با زبان آنها، با منطق، عليه تمدن پوشالي غرب و فرهنگ منحط غرب سخن عقلاني خود را نگفتيد؟ اين وظيفه ماست.»
حاج حسین یکتا: جنگ نرم هم به توسل و تهجد نیازمند است سخنران دیگر این همایش حاج حسین یکتا عضو قرارگاه عمار و از چهرههای شناخته شده عرصه جهاد و شهادت بود. یکتا با اشاره به هجمه دشمن از طریق جنگ نرم به مرزهای اعتقادی انقلاب اسلامی گفت: «اين جنگ دارد پيچيده تر مي شود و بايد فكري كرد؛
در اين فضاي مجازي كه سربازانش شما هستيد، بايد تا ديوارهاي نيويورك و كاخ سفيد پيش رفت.»
حاج حسین يكتا جنگ سه خرداد را در مقايسه با اواخر جنگ آسانتر دانست و گفت: «وقتي جنگ به اواخرش رسيد برخي كمتر به جبهه ميآمدند و گلوله و تير هم سهميه بندي شده بود.»
اين فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: «رفتن به سمت بصره و چسبيدن به ديواره آن باعث شد قطعنامه 598 نوشته شود و دشمن دستش را بالا ببرد.»
وي با اشاره به شرایط پیچیده جنگ نرم گفت: «اين جنگ دارد پيچيده تر مي شود و بايد فكري كرد؛ در اين فضاي مجازي كه سربازانش شما هستيد، بايد تا ديوارهاي نيويورك و كاخ سفيد پيش رفت.»
يكتا ادامه داد: «آن كساني كه تا پشت ديوار بصره پيش رفتند شبزندهداري ميكردند، نماز شب ميخواندند و توسلهايشان ديدني بود؛ بنابراين امروز وقتي شما پشت كامپيوتر مينشينيد شهدا شما را نگاه ميكنند، پس بايد با وضو باشيد و ذكر "ما رميت اذ رميتم" بخوانيد»
اين فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: «شهدا، شما را كه در خط مقدم نبرد هستيد، نگاه ميكنند؛
شما الان بالاي دكل ديدهباني قرار گرفته ايد و بخواهيد يا نه، وسط ميدان هستيد؛ چرا كه "كل يوم عاشورا و كل الارض كربلا".»
مقدم فر: امروز عده ما قلیل نیست؛ گناه کم کاری به گردن خودمان استحمیدرضا مقدمفر معاون فرهنگی سپاه نیز در این همایش به سخنرانی پرداخت. وی با اشاره به جمعیت پرشور حاضر در سالن همایش گفت: «ما ديگر در اقليت نيستيم. اما اگر كم كاري كنيم مشكل از خود ماست. ما امروز به عددي هستيم كه دنيا را تكان بدهيم نسل اوليها راه را هموار كردند.»
وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: «عمليات سوم خرداد و فتح و بازپس گيري خرمشهر برگ زريني بر انقلاب محسوب ميشود عمليات قبل و بعدي داشت كه به پيروزي منتهي شد. فصل بودن آن تحولي بود كه در جنگ ايجاد كرد. افق روشني در جنگ ايجاد كرد كه بايد امروز بايد از آن درس بگيرم هر چه عمليات شد پيروزي حاصل نشد اما تحولي كه بيت المقدس ايجاد كرد پيروزيهاي پي در پي كسب شد.»
مقدمفر ادامه داد: «4 عمليات سال اول جنگ ناموفق بود ولي در سال دوم پيروزيهاي پي در پي كسب شد كه بايد تأمل كرد در سوم خرداد چه اتفاقي افتاد.»
معاون فرهنگی سپاه با اشاره به دكترين دفاعي ایران در زمان جنگ گفت: «دکترین دفاعی ما دو پايه و مبنا داشت كه با محقق شدن آن اين پيروزيها به دست آمد اين دو مبناي امام
عزم و اراده و مجاهدت بود كه از دل آن مقاومت بيرون آمد. مبناي دوم اعتماد و توسل به خدا بود.»
وی با اشاره به فتح خرمشهر گفت: «اين دو مولفه افقي را پيدا آورد و فتح خرمشهر را رقم زد. تا قبل از فتح خرمشهر يأسي حاكم بود. ملت هاي اطراف نگاهشان متوجه انقلاب ايران بود و پشتيباني هاي نظام سلطه از عراق جواب ميداد اما ناگهان ورق برگشت و رمز آن همين دو مبنا بود.»
مقدم فر به شرایط امروز مبارزه پرداخت و خطاب به حاضران جلسه گفت: «شرايطي پديد آمده كه ما امروز ميگويم نسل اوليها امتحان خودشان را خوب پس دادند و ايستادگي كردند اما نسل امروز در چه جبههاي است و چه ميخواهد بكند؟ چرا امروز به امام هادي توهين ميكنند؟ چرا با موسيقي توهين ميكنند؟ امروز جبهه كجاست؟»
وی جدال امروز را عرصه جنگ نرم عنوان کرده و افزود: «رهبر مكرر فرموده اند شبيخون فرهنگي. امروز اين جنگ نرم دشوار است. كار بر شما دشوار تر از نسل اول است. دشمن و جبهه ها كاملا مشخص نيست اگر نسل اول ميخواست به تكليفش عمل كند جبهه اي كه بايد در آن مي جنگيد مشخص بود.»
وی در پایان گفت: «رسانه هاي امروز ما با زمان دوم خرداد متفاوت است ما ديگر در اقليت نيستيم اما اگر كم كاري كنيم مشكل از خود ماست. ما امروز به عددي هستيم كه دنيا را تكان بدهيم. نسل اوليها راه را هموار كردند. امروز نوبت نسل ماست. مقام معظم رهبري امروز در دانشگاه امام حسين فرمودند: مسير حركت به سمت قلههاي سعادت به بركت مجاهدت هاي نسل گذشته هموار است.»
فضلینژاد: دشمنان دست به یک کوچ تاکتیکی از سیاست به هنر زدهاندپيام فضلينژاد دیگر میهمان این نشست نیز به بررسی ریشههای توهین اخیر به امام هادی
علیه السلام پرداخت. فضلینژاد ضمن اشاره به دريافت جايزه نوبل ادبيات در سال 2009 توسط هرتامولر گفت: «
زماني كه او جايزه را دريافت كرد، ما در ايران با جريان فتنه سبز موسوي روبرو بوديم؛ هرتامولر در مصاحبهاي بيان كرد در ايران بايد مبارزه هنري عليه ايدئولوژي بنيادگرا شروع كرد.»
وي افزود: «سرويسهاي جاسوسي پروژهاي را با نام "كوچ تاكتيكي از سياست به هنر" كليد زدند.»
فضلي نژاد به شاهین نجفی اشاره کرده و گفت: «او تنها نمونه در چند سال گذشته نيست، پيش از او گلشيفته با بازي در دروغ هاي بزرگ كنار ديكاپريو نقش جاسوس مسلمان را بازي كرد؛ اين در حالي است كه مسئولان ما با غفلتشان اجازه ورود گلشيفته را به تهران دادند و "درباره الي" بعد از آن با فضاحت اكران شد.»
وی ادامه داد: «بعد از آن نيز گلشيفته فراهاني در مجموعهاي به نام "آه" با محسن نامجو خواننده هتاك به پيامبر اكرم همصدايي كرد كه اشعار شاهين نجفي پيش اشعار نامجو هيچ است؛ او در اين كنسرت به امام و شهدا توهين ميكند و تعابير غيرقابل بياني را ميآورد.»
وي با بيان اينكه اين موضوع همان موقع به مسئولان انتقال داده شد، گفت: «تنها پاسخ مسئولان اين بود كه ما بيخبريم و تسامح پشت تسامح.»
فضلينژاد با اشاره به ارتباط گروه زيرزميني تپش 2012 با برخي دانشجويان گفت: «شاهين نجفي هم يكي از اعضاي برجسته آن بود؛ خواننده همجنس بازي كه در سال 84 از ترس مجازات گريخت؛ وي در ستايش صانع ژاله هم شعري خوانده و ارتباطش در همين نقطه با جريان دانشجويي قابل مشاهده است.»
وی افزود: «بعد از توهين شاهين نجفي به امام هادي ع
ليه السلام، فردي به نام شهرابي در نشريه "صبح فردا"، نشريه غير رسمي انجمن اسلامي در حمايت از شاهين نجفي مقالهاي نوشت، اما به طور آشكار از او اسمي نياورد.»
وي با اشاره به مجله اي كه با پول بيت المال چاپ ميشود، گفت: «در صفحه 23 اين مجله، شاهين نجفي را تطهير ميكند و تمام گناهان را به گردن حزب اللهي ها مياندازد؛ سردبير ورزشي آن مينويسد، چون حرمت امامزاده را نگه نداشتند اينها هم اين كار را كردند؛ اتفاقا اين ها بودند كه در 9 دي حرمت امامزاده را نگه داشتند، چقدر وقاحت كه صورت مسئله را عوض كنند.»
بیانیه پایانی هشتمین اجتماع حزب الله سایبر در پایان این همایش بیانیه اجتماع بزرگ حزب الله سایبر قرائت شد که در ادامه متن کامل آن را می خوانید:
حزب الله سایبر به عنوان تشکلی خودجوش از فعالان فضای مجازی ضمن محکوم نمودن تقدس زدایی و هتک حرمت و توهین به ارزش ها و مقدسات، خصوصا اهانت به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی
علیهالسلام، در پایان همایش بزرگداشت این امام همام، که تنها جلوه ای از نهضت های رزمندگان سایبری اسلام و جمهوری اسلامی است، نکاتی را متناسب با این موضوع و فضای سیاسی و اجتماعی فعلی اعلام می دارد:
1- به لطف پروردگار و با عنایت امام غریب ما حضرت علی النقی
علیه السلام، بار دیگر تلاش های مذبوحانه و نابخردانه دشمنان اسلام و نظام اسلامی سبب شد تا به کوری چشم بدخواهان، نیروهای ارزشی و انقلابی با هر تفکر و سلیقه ای زیر پرچم ابن الرضای دوم، انسجام یافته و خاطره تولد دگرباره انقلاب اسلامی، بعد از فتنه گری های 88 را این بار در فضای مجازی زنده نمایند.
فعالیت های خالصانه و جهادگونه این جهادگران گمنام در مقابله با تقدس زدایی ها، سبب شد تا از غربت غریب سامرا غبار روبی شود و عطر دلنشین یاد او و نام زیبا و پر افتخارش یعنی "نقی" با شکوه بر زبان ها رانده شود. در این میان حزب الله سایبر نیز ضمن عرض خدا قوت» و بوسه بر دستان فعالان سایبری عاشق امام نقی
علیه السلام، به منظور افزایش این انسجام در سال جاری، ان شاءالله فعالیت های آموزشی، دوره ها و همایش های تخصصی در سراسر کشور و حرکت های خودجوش در فضای مجازی را به طور ملموسی افزایش خواهد داد.
همچنین هر گونه ایجاد اخلال در سایت ها و سیستم های مرتبط با اهانت کنندگان به ارزش ها و مقدسات، کاملا تحت حمایت معنوی فعالان ارزشی فضای مجازی و این تشکل قرار خواهد گرفت.
2- دشمنان ما با درکی سطحی از شاخص های توفیقات ایران اسلامی، دریافته اند که عشق ورزیدن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت
علیهم السلام و در امتداد آن تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، از بنیان های اصلی قدرت نرم انقلاب اسلامی است، چنان که پیشوای راحل عظیم الشان مان، حضرت امام خمینی،، در ابتدای وصیت نامه الهی سیاسی خود، به انوار مقدسه معصومین و یادگارهای آنان فخر و مباهات می کنند.
بر این اساس پیشنهاد 14 هفته برای بزرگداشت 14 معصوم
علیهمالسلام در نظر گرفته شده و فعالیت های ارزشمندی برای نشر معرفت هریک از معصومین در هفته مربوطه در فضای سایبر صورت پذیرد. در این خصوص حزب الله سایبر آمادگی کامل خود را برای اعلام زمان و برنامه های هر هفته و حمایت از فعالیت های جهادی برای 14 بهانه خلقت در فضای مجازی اعلام می نماید.
3- حزب الله سایبر، تدبیر به هنگام و حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل شورای عالی فضای مجازی و سازمان مربوطه را بسیار مغتنم دانسته و از همه اعضای این شورا به خصوص ریاست آن توقع دارد تا با اهتمام به برگزاری جدی و شفاف جلسات شورا، تشکیل سازمان فضای مجازی کشور را هر چه سریع تر اجرایی نموده و ثرمات پرشمار این اقدام را برای مردم و خصوصا فعالان فضای مجازی جلوه گر سازند.
بدیهی است چنین حرکتی از سرگردانی فعالان سایبری در بین چند سازمان و وزارتخانه، که هر یک به نحوی متولی امر هستند، جلوگیری کرده و زیرساخت های رشد و هم افزایی را در این عرصه فراهم خواهد نمود.
لذا حزب الله سایبر به این فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آمادگی خود را برای نقش آفرینی در تقویت این شورا و سازمان اعلام می نماید.
از سوی دیگر بنا بر پیش آمدهای اخیر، با شناختی همه جانبه از نوع فعالیت های سایبری، نهادهای حکومتی را از ورود قیّم مآبانه برای انسجام بخشی فعالان این بخش بر حذر داشته و از چنین نهادهایی می خواهد که اجازه دهند مجموعه های خودجوش و مردم نهاد در این امر همیار فعالان ارزشی فضای مجازی و رسانه های دیجیتال باشند و سازمان ها تنها به پشتیبانی آنان اکتفا کنند.
4- حزب الله سایبر با مباهات به حضور بی نظیر مردم انقلابی ایران اسلامی در دو مرحله انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی، این سرافرازی را به امت مقاوم و حزب اللهی، و ولی و رهبر حکیمشان تبریک عرض نموده و از همه منتخبان اصولگرای ملت، از هر حزب و گروه و سلیقه ای می خواهد تا با کنار گذاشتن اختلافات رقابتی و انتخاباتی، فضای ناخوشایند فعلی را شکسته و در آستانه تشکیل مجلس نهم، با سرلوحه قرار دادن منویات وحدت بخش امام خامنه ای عزیز
حفظه الله تعالی تنها به خدمت خالصانه به نظام اسلامی و مردم سربلند در گوشه گوشه این خاک پرگهر بیاندیشند.
همچنین با ابراز تاسف از اظهارات سخیف و البته حساب شده برخی نمایندگان معلوم الحال –که مدتی است به خوراک دهنده رسانه های شکست خورده و به زباله دان فرستاده شده ی ضد نظام بدل شده اند- حمایت همه جانبه خود را از بسیج قهرمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نموده و از نمایندگان منتخب مردم می خواهیم تا با عدم رای به اعتبارنامه چنین فتنه افکنانی که تنها میراث خوار نام و اعتبار بزرگان انقلابند و علیرغم ادعاهایشان حتی یک هفته در جبهه های رزم حضور نداشته اند اجازه ورود اشباح الرجال به صحن مقدس مجلس و استفاده شیطانی از تریبون آن را ندهند.
5- حزب الله سایبر به نمایندگی از امت حزب الله و همه دغدغه مندان، از قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی می خواهد تا با شناسایی و محاکمه هتاکان و حرمت شکنان و اجرای احکام عبرت آموز، قلب امت اسلامی را مسرور ساخته و از وقوع پدیده هایی از این دست پیشگیری نمایند.
همچنین از قاضی القضات جمهوری اسلامی خواستاریم که بدنه آن قوه محترم را به سعه صدر بیشتر در برخورد با جوانان پرشور انقلابی در فضای مجازی فراخوانده و اجازه ندهند که انتقادهای دلسوزانه ی جهادگران سایبری از خواص مردود، ساکتین فتنه و یا اشتباهات برخی مسئولین، هرچند که گاهی با تندروی هایی همراه باشد، سبب پلمپ کردن سنگرهای انقلاب اسلامی در اینترنت شده و مشکلات قضایی برای چنین رسانه های ارزشی فراهم سازد.
علاوه بر این، از ایشان و سایر مسئولین ذی ربط خواستاریم تا به وضعیت مبحث مهم و ضروری فیلترینگ، که به واسطه افتادن در پیچ و خم های میانبخشی و بین سازمانی، شفافیت لازم خود را از دست داده، رسیدگی نموده و تکلیف دست اندرکاران این بخش و فعالان فضای مجازی را یکبار برای همیشه مشخص نمایند، تا ان شا الله از این پس کمتر شاهد وجود اشتباه در این عرصه و یا برخوردهای سلیقه ای با این موضوع باشیم.
در پایان حزب الله سایبر و همه اعضای آن و حاضرین اجتماع عظیم و باشکوه بزرگداشت امام علی النقی
علیه السلام، ضمن بیعت مجدد با مصداق تام ولایت مطلقه فقیه، مقام معظم رهبری، به محضر ایشان عرض می نماییم که اگر در سوم خرداد 61 بسیجیان امام خمینی با گوشه چشم رهبرشان و با دست مدد پروردگار عظیم، خرمشهر را آزاد ساختند، امروز در سوم خرداد 91، بسیجیان امام خامنه ای، لبیک گویان پا در رکاب دارند تا برای حفظ مرزهای ارزشی انقلاب اسلامی در فضای مجازی و بلکه فتح قله های اقتدار در این عرصه، گوش به فرمان ولی، از هیچ ایثار و جان فشانی دریغ نکرده و تمام تخصص و توانمندی خود را در این مسیر نثار نمایند.
حزب الله سایبر
سوم خردادماه سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی