Gerdab.IR | گرداب

نقش رژیم صهیونیستی در ترویج همجنس‌گرایی

تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱

رژیم صهیونیستی یکی از ترویج کنندگان همجنس‌گرایی در جهان است به گونه ای که همجنس‌گراها با حمایت های این رژیم در صدد برگزاری کارناوال همجنس‌گرایی در کشور مسلمان جمهوری آذربایجان بودند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، کشورهای لیتوانی، لتونی، مجارستان، مولداوی، اوکراین و روسیه در حال تصویب قانون مجازات تبلیغات همجنس گرایی هستند.

در کشورهای اروپای شرقی، ملی‌گرایان و گروه های راست‌گرای مسیحی با همجنس‌گرایان سر سازگاری نداشته و با رژیم صهیونیستی به جهت برگزاری کارناوال های همجنس‌گرایان در این کشورها مخالفت کرده اند.

جالب است که علی رغم وجود آزادی های جنسی در غرب، مردم عادی آنجا نیز با پدیده منفور همجنس‌گرایی مخالف اند. در این باره یکی از فعالان جنبش دگرباشی جنسی اعتراف کرد: «در دنیای کار، غیرممکن است بگوییم که ما همجنس‌گرا هستیم چون مسخره یا مورد نفرت واقع می شویم. معمولا همجنس‌گرایان مرد یا زن و دگرباش های جنسی از خشونت های فیزیکی و زبانی رنج می برند.»

نمایندگان حامی قانون مجازات تبلیغات همجنس‌گرایی هدف این قانون را کمک به زاد و ولد انسان ها، حمایت از اقلیت های جنسی (انسان های خنثی)، ارزش های سنتی و مبارز علیه بحران جمعیتی می دانند. همچنین حامیان این قوانین اظهار می دارند که افراد نابالغ نیز ممکن است تحت تاثیر روابط نامشروع همجنس‌بازها قرار بگیرند.

رژیم صهیونیستی یکی از ترویج کنندگان همجنس‌گرایی در جهان است به گونه ای که همجنس‌گراها با حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صهیونیست در صدد برگزاری کارناوال همجنس‌گرایی در کشور مسلمان جمهوری آذربایجان بودند.

این در حالی بود که مردم مسلمان این کشور شدیدا مخالف برگزاری چنین مراسمی بوده و خواستار لغو مراسم رژه همجنس‌گراها شده بودند.