Gerdab.IR | گرداب

رضا پهلوی: برای آزادی در ایران تا آخرین نفس هستم!

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۱

چندی پیش رضا پهلوی میراث خوار کروبی و موسوی شده و مدعی شد: «چون جنبش سبز رهبر ندارد، مردم از من خواسته‌اند، رهبری آن را برعهده بگیرم.»

به گزارش گرداب، رضا ربع پهلوی بعد از فتنه دست ساز اپوزیسیون خارج نشین برای ایران از پیله خود خارج شده و هر روز و به هر مناسبتی تلاش دارد تا خود را فردی آزادی طلب و عدالتخواه و همراه مردم نشان بدهد فارغ از اینکه دست خاندان پهلوی دیگر برای مردم رو شده است.

وی که حسرت حکومت دیکتاتورانه بر مردم ایران را همواره همراه خود دارد در وب سایت شخصی اش در مطلبی سومین سالگرد تولد! جنبش مرده لجنی را به پیروان این جنبش تبریک گفت.

ربع پهلوی که خود سر برآورده از یک خانواده دیکتاتور است، با مطرح کردن چند باره دروغ بزرگ تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی، تنها هدف فتنه در ایران را مبارزه با محوریت حاکمیت صندوق رای دانست.

فرزند شاه مخلوع موسوی و کروبی را دو نامزد شجاع! برگزیده شورای نگهبان نامید و به بازگویی سناریوی دروغین دست نوشته ضد انقلاب برای آن روزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی در این پیام خود را یک آزادیخواه و مدافع حقوق بشر دانسته و اعلام کرد: «تا آخرین نفس برای آزادی بی قید و شرط در ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.»

 وی که ادعای روشنفکری اش گوش فلک را کر کرده است در پایان پیام مذکور بدونه توجه به از بین رفتن حقوق حقه مردم ایران، برای ادامه حیات جنبش سبز نسخه نافرمانی مدنی پیچیده است!

لازم به ذکر است که چندی پیش رضا پهلوی میراث خوار کروبی و موسوی شده و مدعی شد: «چون جنبش سبز رهبر ندارد، مردم از من خواسته‌اند، رهبری آن را برعهده بگیرم!»

منبع: صراط نیوز