Gerdab.IR | گرداب

انیمیشن 3 بعدی ایرانی در راه است + تصاویر

تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۱

ماجرا در یک آکواریوم ماهی اتفاق می‌افتد و با آمدن دو ماهی به نا‌م‌های قرمزی و آبی به این آکواریوم و برخورد با دیگر ماهی‌ها اتفاقات فیلم آغاز می‌شود.

به گزارش گرداب، انیمیشن "راز هدیه" با تکنیک سه‌بعدی در یک قسمت 33 دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک "کیانوش بوجانی" و "مسعود صفدری" و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شد.

"حسین نظرپور"، مجری طرح راز هدیه درباره آخرین خبرها از این انیمیشن، گفت: «مراحل نگارش و پیش تولید راز هدیه از سال 1388 شروع شد و در سال 1390 به پایان رسید. این انیمیشن با موضوع توجه به اخلاق نیک و دوری از خودپسندی با داستانی لطیف و کودکانه سعی در ارتباط برقرار کردن با مخاطب کودک و نوجوان دارد.»

"مهناز یزدانی"، نویسنده این انیمیشن نیز در توضیح داستان آن گفت: «ماجرا در یک آکواریوم ماهی اتفاق می‌افتد و با آمدن دو ماهی به نا‌م‌های قرمزی و آبی به این آکواریوم و برخورد با دیگر ماهی‌ها اتفاقات فیلم آغاز می‌شود.»



وی افزود: «قرمزی و آبی متوجه می‌شوند پسر بچه‌ای که صاحب آکواریم است هر سال به زیباترین ماهی آکواریوم جایزه ویژه می‌دهد. جایزه‌ای که ماهی‌ها برای به دست آوردنش تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند اما متوجه می‌شوند ماجرا به این سادگی نیست.»



کیانوش بوجانی، مسعود صفدریان، پگاه کهنسال، زهرا مسائلی و ساناز بهزادی در ساخت این انیمیشن همکاری داشتند و مدیر دوبلاژ آن نیز شوکت حجت است.

منبع: مهر