Gerdab.IR | گرداب

مشت کوبنده بر سر جاسوسان صهیونیستی در غزه

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۱

جاسوس‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کرده‌اند مدت مدیدی با دشمن صهیونیستی همکاری کرده و اطلاعات آنها نقش مهمی در شهادت بسیاری از اعضای مقاومت داشته است.

به گزارش گرداب به نقل از الرساله نت، نیروهای وزارت کشور فلسطین در غزه با انتشار فیلمی از اعترافات مزدوران و جاسوسان رژیم صهیونیستی اعلام کردند ضربات سختی بر پیکره سازمان‌های جاسوسی تل الربیع (تل آویو) در غزه وارد کرده اند.

جاسوس‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کرده‌اند مدت مدیدی با دشمن صهیونیستی همکاری کرده و اطلاعات آنها نقش مهمی در شهادت بسیاری از اعضای مقاومت و شهروندان فلسطینی داشته است.

"سعید صیام"، وزیر کشور سابق از جمله کسانی است که با اطلاعات جاسوس‌های یاد شده از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

گروهی از افراد بازداشت شده از دهه  شصت و هشتاد میلادی تا زمان بازداشت با دشمن صهیونیستی همکاری داشته اند و عده ای دیگر هم از اعضای بعضی از گروه های مقاومت بوده اند.

شایعه پراکنی، ترویج فساد اخلاقی میان جوانان، برهم زدن امنیت عمومی در غزه و ایجاد جو یاس و ناامیدی در بین مردم از جمله فعالیت‌های دیگر این افراد بوده است.

سرهنگ "محمد لافی"، مدیر بخش امنیت داخلی در وزارت کشور غزه با اشاره به استفاده جاسوسان از آخرین فناوری‌ها گفت: «اطلاعات ما نشان می دهد دشمن در تنگنای حقیقی در زمینه به‌دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در خصوص مقاومت فلسطین قرار گرفته است.»

منبع: همراهان نیوز