Gerdab.IR | گرداب

با ایجاد مرکزی برای هماهنگی فعالیت‌ها صورت گرفت؛

اعلام موجودیت "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی"

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۹

جمعی از تشکل ها و فعالان فضای مجازی از نقاط مختلف ایران با ایجاد سازمانی مردم نهاد با عنوان "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" تصمیم به انجام فعالیت هماهنگ و سامان یافته تر در فضای مجازی را دارند.

به گزارش گرداب، "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" در ايام سالگرد شروع فتنه اعلام موجوديت كرد. بنا به این گزارش جمعی از تشكل ها و فعالان فضای مجازی از نقاط مختلف ايران با ايجاد سازمانی مردم نهاد تصميم به انجام فعاليت هماهنگ و سامان يافته تر در فضای مجازی را دارند.

سخنگوی این شورا گفت: "هدف از اين تشكل اول ساماندهی و هماهنگی هر چه بيشتر نيروهای معتقد به انقلاب اسلامی در فضای مجازی است. اين ضرورت در سالی كه گذشت به خوبی احساس شد و بحمدالله با اخلاص و تلاش دوستان كمبودها به چشم نیامد ولی برای تداوم اين مسير نياز به ارتباطات بيشتری است."

وی در خصوص فعالیت های شورا گفت: "شوراي هماهنگی فعالان سايبری انقلاب اسلامی تلاش می كنند. با برگزاری هم انديشی ها و كارگاه های آموزشی و اردوهای تربيتی و اقدامات لازم ديگراز جمله حمایت های معنوی اعضا از یکدیگر، سطح تكنيكی و محتوايی فعالان جوان انقلابی را هر چه بيشتر ارتقاء بخشند."

وي در ادامه توضيح داد: "فعالان فضای مجازی، در چند سال اخير به عنوان يكی از فعال ترين اصناف، در حوزه فرهنگ و سیاست ايران بوده اند، اما متاسفانه به دليل نبود تشكل های صنفی مناسب از بسياری فرصت های قانونی و سياسی برخوردار نبوده اند كه اميدواريم با تأسيس چنين مجموعه ای برخی از اين اميدها برآورده شود".

اين فعال مجازی با تاكيد بر مرزبندی اين تشكل با فتنه گران و حاميان خارجی و داخلی آنها از همه تشكل های فعال در فضای مجازی كه معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی و امام خمينی رحمه الله عليه هستند دعوت كرد تا به اين جمع بپيوندند و در انتها گفت: "برای عضویت در این تشکل لازم است با ارتباط با پست الکترونیکی info@ccirca.ir تمایل خود را برای حضور اعلام کنند."

منبع: برنا