Gerdab.IR | گرداب

عکس منتشر نشده از سفر موسس گوگل به تل‌آويو

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۱

لري پيج که با کيک مخصوصی به اسرائيل سفر کرد و در مراسم جشن شصت سالگي تاسیس این رژیم اشغالگر شرکت کرد.

به گزارش گرداب، "لري ادوارد پيج" که يک يهودي صهيونيست است، روز 13 مي سال 2008 ميلادي در سفري به تل‌آويو، به عنوان ميهمان ويژه جشن شصتمين سالگرد تأسيس رژيم صهيونيستي شرکت کرد.

لري پيج که با کيک مخصوص که تصوير آن در زير قابل مشاهده است به اسرائيل سفر کرد و در مراسم جشن شصت سالگي اين رژيم اظهاراتي را در تأييد سياست‌هاي سرکوبگرانه و نژادپرستانه آن ابراز و حمايت خود و شرکت متبوعش را از اين رژيم اعلام کرد.

شدت دلبستگي اين مؤسس گوگل به رژيم صهيونيستي به حدي است که لوگوي موتور جست‌وجوي اين شرکت در شصتمين سالروز اشغال فلسطين، به شکل زير تغيير يافت تا کاربران گوگل متوجه اهميت اين موضوع براي متصديان اين شرکت شوند.



وي روز 14 مي نيز در ضيافت شامي که از سوي نخست وزير اين رژيم تدارک ديده شده بود، شرکت کرد. تصوير زير که از اين ضيافت شام گرفته شده است براي نخستين بار منتشر مي‌شود.



لري، فرزند "گلوریا پیج" مربی برنامه‌نویسی رایانه در دانشگاه ایالتی میشیگان است که وي نيز يک يهودي صهيونيست است. لري همچنین برادر "کارل" مؤسس "اي‌گروپ" است که به قيمت نیم‌ میلیارد دلار به شرکت یاهو فروخته شد.

بر اساس اعلام رسانه‌هاي آمريکايي، لري پيج اکنون داراي ثروتي بالغ بر 19 ميليارد دلار آمريکاست و يکي از ثروتمندترين اشخاص حقيقي در جهان به شمار مي‌آيد.

با استناد به قرارداد بین "سرگي برین" ديگر مؤسس گوگل با لری پیج، این دو شخص در شرکت گوگل مقدار سهام برابری را دارا هستند.

گزارش‌هاي متعدد و مستندي را درباره روابط همه‌جانبه شرکت گوگل با رژيم صهيونيستي و نهادهاي جاسوسي دولت آمريکا منتشر شده است.

در همين راستا، لري پيج در همين سفر، قراردادي را با وزارت گردشگري رژيم صهيونيستي به امضا رساند که بر اساس آن، تمامي سرويس‌هاي ويژه اين شرکت در اختيار ترويج سفر به سرزمین  های اشغالی قرار گرفت.

به طور مثال، بخش گوگل‌زمين (Google earth) بر اساس اين قرارداد موظف شد صفحه ويژه‌اي براي جذب گردشگران براي سفر به سرزمين‌هاي اشغالي راه‌اندازي کند که اين اقدام چند روز پس از بازگشت پيج به آمريکا اجرايي شد.

منبع: مشرق