Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "بسیجی گمنام"؛

جنگ نرم، اون قدیما...

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۱

شما که صبح تا شب می‌شینی شبکه‌های ماهواره‌ای تماشا می‌کنی مطمئن باش یه روزی به عاقبت همین شیخ زاهد و پارسا مبتلا می‌شی.

گرداب- میگن یه بار یه شیخ زاهد و پارسا داشت با بزی که از بازار خریده بود راه می رفت. چند تا از اراذل و اوباش اون منطقه افتادن دنبال شیخ، بزی که شیخ همراه خودش داشت چشم اون اراذل و اوباش رو گرفته بود. اراذل با کمی تامل و تفکر!! گفتن اگه بخوایم جلو مردم به زور کتک کاری و چاقو کشی این بز رو از شیخ بگیریم همه می فهمن که ما می خوایم از این شیخ زورگیری کنیم و بدتر میان کمک شیخ و حال ما رو می‌گیرن.

به همین خاطر یکیشون رفت سر کوچه وایساد، وقتی شیخ بهش رسید، زیر لب به شیخ گفت: «الله اکبر، آدم چه چیزا که نمی بینه، شیخ و سگ!! شیخ خجالت بکش، مگه نمی دونی سگ نجسه، برا چی با خودت ورداشتی آوردیش توی کوچه و بازار.» شیخ توجهی نکرد و رفت.

چند قدم پایین تر نفر دوم وایساده بود، تا شیخ رسید بهش گفت: شیخ من یه سوال دارم. شیخ گفت بفرما. طرف پرسید: «مگه توی اسلام سگ و خوک نجس نیستن؟» شیخ گفت: «آره خب، نجسن!»

اون حیله گر گفت: «پس من اشتباه نمی کردم، شیخ ما از اسلام خارج شده و سگ بازی میکنه.» شیخ با تعجب نگاهی کرد و گفت:« این بزه، بز؛ کجاش سگ؟»

به نفر سوم و چهارم که رسید دیگه جدی جدی امر برش مشتبه شد و همه اون اراذل و اوباش جمع کرد و ازشون پرسید، این که افسارش دست من چه حیوونیه؟

همه گفتن: «سگه دیگه، مگه نمی بینی؟»

شیخ دوباره پرسید: «واقعاً اینی که افسارش توی دستمه سگه؟»

همه گفتن: «آره بابا، مگه تو فرق سگ و بز تشخیص نمی دی؟»

شیخ که دیگه زده بود به سیم آخر افسار بز رو رها کرد و سر به بیابون گذاشت تا از گناهی که کرده و رفته سگ خریده توبه و انابه کنه!

اون سه چهار تا اراذل و اوباشم بدون کوچکترین فشار فیزیکی که به خودشون بیارن با راه انداختن یه جنگ نرم برنامه ریزی شده علیه اون شیخ ساده لوح تونستن صاحب بزش بشن.

اما هدف من از بیان این مطلب چی بود؟

هدف این بود که بگم، برادر و خواهر گرامی، شما که صبح تا شب می شینی شبکه های ماهواره ای تماشا می کنی مطمئن باش یه روزی به عاقبت همین شیخ زاهد و پارسا مبتلا می شی و بدون اینکه دشمنان ما کوچکترین زحمتی به خودشون بدن و بخوان با حمله نظامی کشور ما رو تصاحب بکنن، با پخش چند تا برنامه شبهه انگیز کاری میکنن که شما، شخصاً دست از تمام عقاید ملی و مذهبیت بکشی و کشور و ناموس و هر چی داری دو دستی تقدیمشون بکنی. حتی اگر مثل این شیخ ما نیت سوئی نداشته باشی.

این یه نمونه از جنگ نرم بود، وقتی صبح تا شب توی رسانه های بین المللی که دست خود صهیونیست هاست دارن میگن ایران دنبال سلاح هسته ایه، در حالی که عالی ترین مقام سیاسی-مذهبی این کشور، امام خامنه ای عزیز، استفاده از سلاح هسته ای رو حرام اعلام کردن، دارن برای من و شما و همه جهانیان جا میندازن که باید جلوی هسته ای شدن ایران گرفت.

حالا بماند که چه موقع این ترفند اثر میکنه و ما با تعجب کامل مشاهده می کنیم که عده ای بیان توی خیابونای همین کشور و شعار "انرژی هسته ای نمی خوایم، نمی خوایم" سر بدن. مثل سه سال پیش که شعار "نه غزه - نه لبنان" سر دادن.

مراقب افکارتون باشید.

بسیجی گمنام