Gerdab.IR | گرداب

بزرگ‌ترین کنفرانس جاسوسی آمریکا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

هکرهای آمریکایی هفته آینده در بزرگترین نشست سالانه هک شرکت‌ می‌کنند تا پس از دیدار با رئیس آژانس جاسوسی آمریکا در خصوص تکنیک‌های روز هک و جاسوسی تبادل نظر کنند.

به گزارش گرداب به نقل از رویترز، هکرهای آمریکایی هفته آینده در بزرگترین نشست سالانه هک در جهان که قرار است در لاس وگاس برگزار شود، شرکت و با "ژنرال کیث الکساندر"، رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا دیدار می‌کنند.

ژنرال الکساندر، رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا  قرار است در نشست کنفرانس هفته آینده "دفکان" (Defcon) سخنرانی کند و این رخداد نمایانگر دیدار یکی از عالی‌رتبه‌ترین مقامات رسمی آمریکا از یک نشست غیررسمی است.

سازمان‌دهندگان این نشست انتظار دارند که بیش از 15 هزار هکر در بیستمین سالگرد آشکار شدن هک در آمریکا برای عموم، شرکت کنند.

پنتاگون روز جمعه هفته گذشته برگزاری چنین نشستی را فاش کرد.

سالن رقابت کنفرانس دفکان محلی است که در آن به هر تیم یک سرور با امکانات و قابلیت برابر و شرایط دفاعی مشابه با بقیه داده می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده باید از خود در برابر هک شدن به وسیله دیگران دفاع کنند و هم‌زمان به هک کردن دیگران بپردازند. هر بار که نقطه ضعفی به وسیله کسی مورد حمله قرار می‌گیرد، یک پرچم به حمله‌کننده جایزه داده می‌شود در نتیجه پیروزی یعنی پرچم بیشتری داشتن و این آخر راه است.

بر اساس این گزارش، هکرها به این کنفرانس می‌آیند تا در خصوص ابزار این تجارت، تبادل اطلاعات کنند و در مسابقات هک کردن با یکدیگر رقابت کنند.

گفت‌وگوهایی در خصوص حمله به تلفن‌های همراه و "گوگل تی وی" صورت می‌گیرد و بحث‌های فنی در خصوص برنامه‌ریزی و جاسوسی‌های دولت صورت می‌گیرد.

کنفرانس هفته آینده دفکان همچنین شامل یک کنفرانس حاشیه‌ای برای کودکان است که الکساندر از آن نیز دیدار خواهد کرد.

منبع: فارس