Gerdab.IR | گرداب

اشکهای بی بی سی برای ریگی

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۹

شبکه بی بی سی فارسی همزمان با اعدام ریگی، وی را مظهر خواسته های مردم ایران معرفی کرد.

به گزارش گرداب، روز گذشته همزمان با اعدام عبدالمالک ریگی، شبکه بی بی سی فارسی با دعوت از فردی به نام "حسین بر" که خود را از فعالین اقلیت بلوچ معرفی می کرد، به تعریف و تمجید از اقدامات این شرور منطقه شرق ایران پرداخت و عملا نقش سخنگویی این گروهک تروریستی را ایفا کرد!

بنابراین گزارش این فرد ریگی را مظهر خواسته های مردم سیستان و بلوچستان و ملت ایران!!! عنوان کرد و گفت: علت درگیری های مسلحانه ریگی و اقدامات وی، برخورد نامناسب جمهوری اسلامی با مردم اهل تسنن سیستان و بلوچستان بود. ریگی به دنبال آزادی بود. البته این سخنگوی ریگی نگفت که چگونه با سر بریدن انسانهای بی گناه و اسلحه به دست می توان دنبال آزادی رفت؟!

وی همچنین در نقش سخنگوی گروهک متلاشی شده ریگی ظاهر شد و گفت: ریگی فقط نظامیان را هدف قرار می داد مطمئنا فعالیتهای جندالله ادامه پیدا خواهد کرد.

ادعای این فرد در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران نه تنها برای شهروندان اهل تسنن خود احترام زیادی قائل است، بلکه سایر اقلیتهای دینی غیر مسلمان نظیر مسیحیان، کلیمیان و زرتشتیان نیز بر اساس قانون اساسی ایران مورد احترام هستند و می توانند مناسک مذهبی خود را انجام دهند و البته بی بی سی نشان داد به سبک اربابش در پیگیری خط تفرقه در ایران از هیچ دروغی فرو گذار نخواهد کرد!

منبع: جوان آنلاین